Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny's UPDATE

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Angelie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Juli 2016
Status: Offline
Points: 350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Granny's UPDATE
    Posted: 17 April 2017 om 15:55


Update !: Helemaal klaar !!!!!!!!!!!!SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile


Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 16:20
daar ben ik al zeker van. Maar dat vind ik juist mooi zo veel verschillende kleuren, alhoewel ik wel in bewondering sta voor de eenkleurige dekens.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 16:42
Ik vind het altijd zo knap dat iemand zoveel geduld heeft . Eerst met het haken en dan weer het in elkaar zetten . En dan nog met restjes zie ze maar eens gelijk te krijgen .


succes gewenst
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 16:49
En miljoen draadjes wegwerken! Na één babydeken hield ik het voor gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 18:13
Wordt vast leuk. Eerlijk gezegd vind ik draadjes wegwerken best heel ontspannend.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 18:56
Het word vast heel gezellig met al die kleurtjes.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 20:12
We kunnen het natuurlijk pas echt bewonderen als het helemaal af is. Mijn moeder maakte voor mij slip-overs met granny's toen ik nog naar school ging. Nou denk ik het draadjes instoppen ook niet mijn lievelingsbezigheid zou zijn... Wink  Als de klus eenmaal af is, heb je wel weer eer van je werk. 

Succes!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 21:08
ben benieuwd na het eindresultaat. Wordt vast en zeker heel mooi en ideaal om de resten op te krijgen succes met verder haken en in elkaar zetten.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 07:51
Ziet er leuk uit, succes met de rest maken.
Ik heb daarvan ook diverse dekens gemaakt, na elke granny die klaars is, gelijk de draden wegwerken, dan is het niet zoveel tijd en is dan is die helemaal klaar.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 08:20
In de nieuwe Simply haken staat een vest in Grany Stripes, ik voel er veel voor om dat in één kleur te maken. Héél misschien twee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 08:23
Wat een leuk idee ik heb ook zoiets opstaan maar het vorderd niet snel ,🙄
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Angelie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Juli 2016
Status: Offline
Points: 350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 11:18
Heb er nu 16 !, helemaal klaar, werk gelijk de draadjes weg.
Nog ????? te gaan , rustig aan hoeft niet morgen klaar te zijn !
Bedankt voor jullie support !!Thumbs Up
Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 11:30
Wordt leuk, denk ik.
En direct draadjes wegwerken is de beste optie.
Ik heb soms dat ik denk: al die draadjes...pffffffff....en dan ben ik bezig en plotseling ben ik met de laatste bezig, gaat dan sneller dan je denk bij het begin.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 11:35
Je hebt ook mijn bewondering hoor ! Mijn dochter begon ooit aan een granny.sprei maar haakte halverwege af toen ze zag hoeveel draadjes er af te hechten waren...ik kreeg de vierkantjes en maakte er kleine zakjes van voor theezakjes of pasjes en verkocht ze voor de Goeie Doelekes, was nog leuk werk ook want een stuk of vijf per keer ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 11:49
Ben wel heel benieuwd naar dit eind resultaat...
Draadje op en nieuwe kleur gaat zeker een vrolijk geheel worden...
Back to Top
Angelie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Juli 2016
Status: Offline
Points: 350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 12:31
Ben nog aan het twijfelen of ik om elke Granny nog 1 dezelfde kleur ga doen ....???

Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 12:37
Je bedoelt dat je met EEN gezamenlijke kleur ALLE granny's omkadert? Misschien kan je met een bosje draden van die kleur een aantal granny's op proef neerleggen zodat je voor jezelf kan vergelijken. Jouw speelse principe van "draadje op en dan een andere kleur", wordt daar ietsje mee getemperd. Door een gemeenschappelijke omlijsting komt er wel meer eenheid onderling. Ook is dan het samenvoegen van alle gekleurde vierkantjes makkelijker omdat de diverse kleuren niet meer tegen elkaar komen. 

Succes met de puzzel (cq. twijfel) Wink 
Back to Top
Angelie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Juli 2016
Status: Offline
Points: 350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 12:58
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Je bedoelt dat je met EEN gezamenlijke kleur ALLE granny's omkadert? Misschien kan je met een bosje draden van die kleur een aantal granny's op proef neerleggen zodat je voor jezelf kan vergelijken. Jouw speelse principe van "draadje op en dan een andere kleur", wordt daar ietsje mee getemperd. Door een gemeenschappelijke omlijsting komt er wel meer eenheid onderling. Ook is dan het samenvoegen van alle gekleurde vierkantjes makkelijker omdat de diverse kleuren niet meer tegen elkaar komen. 

Succes met de puzzel (cq. twijfel) Wink 


Ja dat bedoel ik en denk nu bijna zeker dat ik dat toch ga doen.....!

Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 13:26
ik zou daar ook voor kiezen, Geeft meer rust in het geheel.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 21:38
Ik zou ook kiezen voor dezelfde kleur om de vierkantjes. 

Ik heb in mijn leven tot nu toe 4 Granny dekens gehaakt. Twee van katoen en 2 van acryl. De draadjes waren naar mijn mening echt wel goed weggewerkt, maar komen bij elke wasbeurt weer ergens tussenuit piepen zodat ze weer "bijgeknipt" moeten worden.  Heeft iemand een tip hoe je dit kunt voorkomen?

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns