Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Film

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Film
    Posted: 21 April 2017 om 17:41
Vanmiddag Fast & Furious 8 gezien, Veronica zendt de eerste delen uit. Beetje meer actie en minder romantiek dan in Belle en het Beest. Er werden trailers vertoond van een koning Arthur film en van Guardians of the Galaxy 2, het eerste deel zal eerstdaags ook wel op de buis komen. Ook een trailer van een Tom Cruise film, maar ik ben op hem afgeknapt. Hij speelt het wel zonder mij klaar.

Ik spaar koopzegels van de Plus van het 4=6 spaarsysteem. Dat kende ik in mijn jeugd al. 4 gulden gespaard was 6 contant in de hand of een NS bon van 7,50. En nu is het 4 euro gespaard, 6 in het handje of een kapperspasje van 8 of een bioscoopkaartje voor een 2D film. Voor 3D betaal je een euro meer. Parkeerbon bij de bioskassa € 4, later bleek dat we anders € 9 hadden moeten betalen. Voordelig uitje al met al. En genoten van het spektakel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 19:00
Altijd leuk om naar de bioscoop te gaan. Zeker wanneer je nog korting krijgt ook! 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 21:51
Ja. Ik vergat nog te vertellen, dat er eind mei een nieuwe Pirates of the Carribean komt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 22:32
Heerlijke films, ben groot fan van Johnny Depp
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2017 om 07:34
Fijn dat je genoten hebt, op deze manier is dat leuk naar de film gaan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 19:28
Vanmiddag naar Going in Style geweest. Met Michael Caine, Morgan Freeman en Alan Alda. Erg vermakelijk, ik vertel er niets over, want dan zou ik teveel verklappen.

Er hingen al posters van Guardians of the Galaxy 2, die morgen in premiere gaat. Wij wachten wel tot de scholen weer begonnen zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2017 om 10:02
een komedie dus. Alan Alda is dat die van Mash? En is het zo de genre van de films met Walter Matthau?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2017 om 10:07
Hij moet het wel geweest zijn, maar het was een vrij kleine kale man met een petje. Hij kon nog wel snel lopen. In Mash was hij zo'n goedlachse figuur.

Zijn vriendin werd gespeeld door Ann Margret, die vroeger in Elvis films meespeelde. Waar blijft de tijd?

Het was inderdaad genre Walter Matthau. Al jaren collega's en vrienden met het gebruikelijke gekissebis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2017 om 10:31
Die vind ik dus geweldig die Walter Matthau. Van de week was er nog ene op tv. Vraag me niet de titel want die weet ik niet meer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 18:29
Guardians of the Galaxy was weer lachen, actie en soms een traantje. Met een paar oude knarren, Kurt Russel, Sylvester Stallone en een man die verhalenverteller speelde, ik herkende hem niet.

Unlocked was een soort James Bond film, maar dan met een vrouw, Noomi Rapace, het meisje uit de Millenniumfilms met de piercings en tattoo's.

Nu nog naar Free Fire en wachten op Pirates of the Carribean. In de trailer was een jonge Jack Sparrow te zien. In Guardians een jongeman die sterk op Kurt Russel leek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns