Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verveel me

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:02
Het komt toch veel voor die pijn aan schouder met operatie ,het is iets beter ,vandaag derde spuit ,heb nog niets handwerk vastgehad ,wel mijn boeken en kopies gesorteerd ,en veel in papierbak gedumt.👍 He weten jullie dat wij hier een grote gele bak gekregen hebben voor papier in te doen,nu hebben we al drie bakken de berging staat vol en wat bedenken ze nog????
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:12
Wij hebben er 4, ik moet zeggen het dorp is er van opgefleurd Big smile, we hebben grijze met een grijs, groen, oranje (PMD) en blauw (oud papier) deksel.
Ze hebben voor het oud papier een extra ondergrondse container geplaatst.
Ik ben trouwens net naar de bekkenbeul geweest (mijn kies is weer als nieuw) en daar hebben ze op straat van die speciale vuilnisbakken
3 normale in een driehoek om een paal geplaatst en die hebben dan allemaal een andere kleur, zodat je zelfs je straatvuil kunt sorteren . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:58
Wij hebben alleen maar grijs, groen en blauw voor de deur. Plastic, drankpakken, blik en glas breng ik zelf naar de supermarkt. Ik ben dol op het geluid van brekend glas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 19:16
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

    He weten jullie dat wij hier een grote gele bak gekregen hebben voor papier in te doen,nu hebben we al drie bakken de berging staat vol en wat bedenken ze nog????

Je bedoelt dat je per huis en eigen grote gele bak voor papier hebt gekregen??
Tja...dan moet je zoeken waar die nou weer moet staan.
Wij hebben alleen een GFT bak in de tuin.
Papier, glas, plastic, gaan in grote ondergrondse containers
En dan hebben dichter bij huis nog een ondergrondse container voor restafval, die gaat open met een pasje.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 08:25
Wij hebben grijs en groen.
Papier word 1x per maand opgehaald door een sportclub.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 09:40
Wat bedoel je met in de grond...is het een grote kelder of zo waar iedereen terecht kan, een orangje bak zou ook wel leuk staan bij de grijze ,gele,groene ,nu zijn ze een tegeltje uit de grond aant doen met een roostertje op ,voor sigaretten peuken ,bij trein en bushalten ,je kan het zo gek niet bedenken he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 15:03
He ik ben juist gaan fietsen ,het was zo goed buiten, met mijn linker arm im mijn vest ,deed me goed,🚲hoe alles in de natuur een groei spurt heeft gekregen met die regen,de lente is toch een heel mooie tijd ,de bomen met die kleine groene blaadjes enz ......ja ik kan daar van genieten🌞
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 15:43
O alweer een Belgisch Nederlands verschil ontdekt, hahaha. Nou hier zie je steeds vaker dat ze een diep vierkant gat maken.
Daar komt dan een onderlosser in (jeweetwel zo'n vuilniszak, die tussen binnen en buiten zijn lading dropt) Die onderlosser is een
grote vierkante bak, op grondniveau zit daar een plaat waar je op kunt staan en in het midden steekt er nog 1 deel uit. Dat deel kan
open en daar duw je dan je zak in - zak/glas/oud papier valt naar beneden. Die worden later weer door stoere mannetjes uit het gat getakeld
en boven een vrachtwagen geleegd. Veel van die bakken kunnen ook zelf bellen, dan bellen ze dat ze vol zijn . . . ik vind het zelf geniaal LOL
 
Kijk filmpje
 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 16:30
Ja precies LW. Die bedoel ik dus. Thumbs Up

Man van mijn vriendin werkte op zo'n vrachtauto, huisvuilcontainers lossen.
En toen was hij bezig met zo'n container en schoot die container los. Geek
Bovenop een geparkeerde auto!
Man van vriendin is de ziektewet ingegaan en heeft nooit meer op zo'n auto willen rijden.
Hij werkt wel weer hoor.

(daarom staan die mensen ook op respectabele afstand van het gebeuren)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 18:28
Vol verbazing heb ik zitten kijken ,net als dat jongetje😲daar zouden de Belgen nog iets van kunnen leren ,dat zal ook zo niet fel ruiken in de zomer ideaal ,en een ongeluk is snel gebeurd ,maar dat is met alles zo ,denk ik ,en ik al fier met een tegeltje in de grond voor sigaretten peuken haha
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 20:01
Mijn ouwe moedertje zei altijd "je kunt ook dodelijk verongelukken door van een keukentrapje te vallen". Zo'n man met afstandsbediening
op zijn buik wil ook nog wel eens in het gat vallen Sick maar zo langzaam maar zeker verzinnen ze overal iets op Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns