Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Serious Request

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Serious Request
    Posted: 11 Mei 2017 om 16:35
SR komt in december naar Apeldoorn met het glazen huis. Ter ere daarvan en ten bate daarvan zijn er een aantal kofferbakmarkten gepland op het Marktplein. Alleen kun je wel overal de data vinden maar nerrugens, echt nerrugens de openingstijden. Die zijn zo zwaar geheim, dat alleen Donald Trump ze wel zal weten. Het leek me wel een leuk uitje, als het mooi wandelweer is. Ik neem aan dat het niet van 7.00 tot 10.00 is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2017 om 19:15
https://www.meukisleuk.nl/33093/kofferbakverkoop-apeldoorn14-mei-2017.html

en op 24 juni is er ook nog ene met dezelfde uren.


Als ge er zelf met uw koffer wilt gaan staan is het vanaf 7 uur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2017 om 09:23
Bedankt, Bep, jij vond info, die ik niet te pakken kreeg. Dus zowel de standhouders als de bezoekers betalen. Het is dan wel voor een goed doel, maar dat zijn de kofferbakverkopen langs het Kanaal ook. Voor hulptransporten naar Oost-Europa. Daar betalen de bezoekers geen entree, de plaatsen voor de standhouders kosten evenveel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2017 om 12:36
Heb ik nog nooit van gehoord kofferbak verkoop ,zit het dan echt allemaal in de koffer???? En je kan er zelfs koffie en gebak nemen ...waar ligt Appeldoorn☕🍰
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2017 om 16:57
Bedoeld wordt: de kofferbak van de auto. Maar aan het Kanaal staan de auto's achter het kraampje geparkeerd. De meeste mensen hebben een tafel of groot kleed bij zich om de koopwaar uit te stallen. Soms een parasol, die dan ook als regenscherm dient. Het is gewoon een rommelmarkt. Daarom stond de info ook op de site van Meuk is leuk.

Langs het Kanaal staat een tent met heerlijke frieten en andere snacks, ik hoop dat er op ons Marktplein ook zoiets is, dan ga ik rond lunchtijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2017 om 19:08
En is daar wel plaats langs het kanaal ,is dat niet gevaarlijk ...alez ik vergelijk het met hier het kanaal daar kan je langs fietsen maar een rommelmarkt gaat niet denk ik ...ja ben niet nieuwsgierig maar weet alles graag he Machtelt 😉
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2017 om 11:53
Het was weer echt Apeldoorns op zijn Janboerenfluitjes. Nog geen tien auto's met een tafeltje met wat koopwaar. Volgens de verkopers mocht er geen reclame voor gemaakt worden. Daarom was de informatie zeker zo moeilijk te krijgen. Als ze zo graag geld willen ophalen voor Serious Request moeten ze vooral zo doorgaan! Er werd geen entree gevraagd, dat zou pas echt een gotspe zijn geweest. Ik heb wat winkelwagenmuntjes gekocht, want die raak ik telkens kwijt of ik geef ze aan toeristen. En nu krijg je bij AH van die plastic munten, geen metalen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2017 om 00:32
Daar is echt over nagedacht geweest, iets organiseren voor een goed doel en geen reclame voor maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2017 om 08:16
Oja, het deel van het Kanaal, waar de kofferbakverkoop 's zomers wordt gehouden is een stuk autoweg. Dat wordt speciaal afgezet. Aan de andere kant van het Kanaal is een parkeerplaats met een fiets/loopbrug, waarover de automobilisten de verkoop kunnen bereiken. Ik ga altijd met de bus, dan loop ik telkens langs vier kramen rechts, daarna vier kramen links enzovoorts, tot halverwege de snackkraam, eet een patatje, en dan door tot het einde. Daar staan veel autobedrijven met veel parkeerruimte en daar haalt Ton me op, meestal met vette buit.

Verder heeft het Apeldoorns Kanaal aan de ene kant een fietspad en aan de andere kant een autoweg. Het ziet er heel idyllisch uit met wuivend riet en andere begroeiing op de oevers, maar het is alleen met waterfietsen en kano's bevaarbaar. Alle bruggen zijn vastgezet. Er is al jaren sprake van om het weer geschikt te maken voor jachten, maar dat blijft bij praten in gemeenteraden.

De Apeldoornse politiek is een beetje apart. Eerst laten ze sprengen en beekjes onder de grond verdwijnen, omdat die "niet meer van deze tijd zijn". 35 jaar later moeten alle beekjes en sprengen weer een loop krijgen, omdat"ondergrondse watertjes niet meer van deze tijd zijn". Met de ophaalbruggen idem dito. Dus over een jaar of 30 kun je met je jacht weer het Kanaal bevaren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2017 om 09:18
Jammer Magtelt zo'n kleine opkomst van auto's. Hoop voor je dat het de volgende keer er meer zijn.
En je meer kan scoren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2017 om 11:48
Dat gaat wel lukken op de zaterdagen van juli en augustus, slenterend langs het Kanaal. Ik heb daar mooie merkpoppen vandaan gehaald voor spotprijsjes. En er staat altijd een handwerkkraam, waar ik tunische haaknaalden kocht. Dan kwam een soosvriendin daar later langs en vroeg naar tunische naalden en kreeg te horen, dat één mevrouw ze allemaal had meegenomen. En dan zei ze: Ik weet wie dat is. En kreeg er op donderdag een paar van mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2017 om 15:13
Haha, heerlijk verhaal over die tunische haaknaalden en ja, hiero int westen weten we er alles van, van jouw score tijdens die kanaalwandelingen !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns