Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waarschijnlijk koopjes te doen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waarschijnlijk koopjes te doen
    Posted: 16 Mei 2017 om 15:09
hoe erg het ook is voor al diegenen die hun job gaan verliezen en nog erger voor diegenen die een langere zoektocht te wachten staat. De moed niet opgeven en efkes aan uw eigen portemonnee denken, ik denk dat er koopjes in de lucht hangen.http://www.standaard.be/cnt/dmf20170516_02884260?_section=62457540&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=biz&M_BT=513300801211&adh_i=74fd8a596dc2fea70612b2bb10841048&imai=
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2017 om 16:32
Ik vind het een vreselijke winkel. Ongeïnteresseerd personeel die je vooral niet mag storen als ze in gesprek zijn met elkaar. Ik zal de Blokker hier in het dorp absoluut niet missen.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2017 om 17:26
Onze Blokker werd zo vaak gereorganiseerd, dat ik de zin in speurtochten verloor. Leve de Xenos en Action.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2017 om 19:36
Wij zijn al een paar jaar blokker-loos en ik mis hem denk ik 3 keer per jaar
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 09:16
Ik dacht eerder aan big bazar, bart smit, xenos en intertoys.

Bij de blokkers hier moet het personeel ook regelmatig op ongeïnteresseerddoencursus en op vrijdagkomthetbinnencursus.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 09:34
Tja.... als ze adverteren met een artikel en je gaat dezelfde dag dat het foldertje in de brievenbus lag naar de winkel en ze zeggen: het is al uitverkocht.
Op je verbaasde reactie dat je die ochtend het foldertje binnen kreeg is het antwoord dan: Oh...dan is het nog niet binnen.

Schiet niet op zo.
Toch heb ik met sommige personeelsleden wel hele goede ervaringen mogen beleven.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 10:49
En bij Blokker zouden ze dit moeten lezen, goed personeel vinden is belangrijk. En als er geen goed personeel is dan moet je de dingen
die je zoekt makkelijk kunnen vinden.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 11:15
Bij goedkope winkels betalen ze lage lonen en krijgen ze hierdoor weinig gemotiveerd personeel...zo krijg je spijtig genoeg een vicieuze cirkel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 12:08
Volgens mij zijn bovengenoemde winkels bijna allemaal van Blokker. Ik zag een mopje in Metro: Blokker verkoopt Xenos en Bart Smit, hebben ze eindelijk eens iets in de verkoop, dat Action niet heeft.

Overigens ben ik in Action en Big Bazar altijd goed geholpen als ik iets zocht of als iets te hoog lag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 14:01
In mijn vorige woonplaats was een hele goede Blokker, maar dat was een familiebedrijf dat een Blokker franchise dreef.
 
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 08:29
Hier heb je ook een goede Blokkerwinkel, met prettig personeel. Alleen is het nu een tijdje terug opgezet in het nieuwe concept van Blokker en sindsdien vind ik de winkel een stuk minder. Eerder hadden ze veel meer dan nu. Maar, bestel je iets dan is het al vrij snel in de winkel dat scheelt wel weer. Ik zou het wel jammer vinden als de Blokker hier dicht ging. We hebben ook wel een Big Bazar maar daar vind ik dan weer niks aan, het personeel is altijd druk in de winkel, verbouwen en aanvullen, soms sta je een hele tijd bij de kassa te wachten voor er een caissière komt . Hadden we hier maar een Action, en dan een grote. Maar tsja ik woon in een dorp dus dat zal niet gebeuren.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 09:57
Hier op Almere-Buiten is een heel fijne Blokker. Ik heb nog geen idee wat er met die winkel staat te gebeuren, maar ik zou het jammer vinden als die weg ging. De Big Bazar is ook in hetzelfde winkelcentrum, maar daar kan ik mijn draai ook niet vinden. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 10:49
Blokker zal ik ook niet heel snel missen...
Wij hebben een marskramer ...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 10:52
Ik hoop dat de Blokker niet weggaat.
Vind het toch een handige winkel voor een aantal zaken.
Mis de V&D ook nog steeds.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2017 om 12:02
Jij ook, ik mis de V&D ook. Niet omdat ik er altijd iets kocht maar vond het gewoon een leuke winkel om af en toe eens rond te neuzen. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2017 om 12:36
De V&D was echt zo'n winkel kom je binnen neust eens rond en loopt tegen iets aan wat je al lang zocht...
En andere keren kom je niks tegen...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2017 om 08:10
Nou ik vind het toch heel jammer dat de Blokker hier in Echt is verdwenen (zij hadden toch betere kwaliteit dan de Action en niet zoveel rommel). Maar de Xenos staat ook al in de etalage dus... goed dat er nog internet is (alhoewel dit alle winkels zo'n beetje kapot maakt, maar we doen er allemaal aan mee en het is heel handig).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns