Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Having fun...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2017 om 14:59
Dank je wel pareltje...
Ik heb nu ook echt geen geduld meer over...
De laatste loodjes wegen het zwaarst...
Gelukkig is het nog de laatste puntjes op de i en dan is het zover...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2017 om 08:03
OP Facebook werd gevraagd naar poppen en poppenkleren voor een 8-jarig meisje. Niet uit arremoe, maar omdat die bijna niet meer te vinden zijn in speelgoedwinkels. Ik heb een berg op zolder liggen, dus ik bood er een paar aan en toog zolderwaarts. IK maakte een selectie waar uit het meisje mocht kiezen, maar van mij mocht ze allemaal hebben, ook wat bedjes, stoeltjes en ander poppenspul. En toen kieperde ik de tas met poppenkleren om op bed en de zwarte kater sprong en belande middenin de poppenkleren. Ik zoefde 60 jaar terug in de tijd. Toen onze zwartwitte Iwan mee wilde spelen met de poppen en óf in de doos of op de stapel poppenkleren ging liggen. Het meisje koos alles en dat was fijn, zo'n orgie van alles mogen hebben, en dat half vergeten kattenmomentje is weer helemaal vooraan in mijn geheugen. De schat ligt nu op mijn computerstoel en ik zit op een houten kruk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2017 om 20:58
Wat leuk magtelt :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 17:56
Vandaag en morgen is er een creabeurs in de sporthal in onze wijk. Heel gevarieerd, breien, haken, kaarten maken, beren maken, sieraden, echt van alles wat. Ik ben het meest blij met een wasechte stift, waarmee ik op etiketjes kan schrijven. Vaak staat er: Made by ..... Ik durf nog niet in mijn tas te kijken, wol, haakboekjes, een stolaspeld. Bij de ingang stond een rij bejaarde dames, ik kon het niet laten: "Zo komt u hier ook eens sporten?". Leuke reacties krijg je dan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 20:03
Ja ik zie het voor me, vooral omdat jij dan lekker meelacht.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 23:17
Was het een leuke beurs Magtelt, voorheen ging ik er ook heen, maar nu gaat dat niet meer.
En was het nog een beetje druk met kramen en mensen.
De laaste keer dat we geweest waren 4 jaar terug in Haarlem stond er niet zoveel en mensen waren er ook weinig.
Voorheen liep je voetje aan voetje, maar daar niet.

Ja je opmerking roept dan reacties op. Konden ze erom lachen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 08:24
Ja hoor, breien en haken is toch ook topsport? Het was wel goed druk voor de verkoop, maar je kon overal rustig kijken en in eigen tempo lopen. Er was voor elke creatieve hobby wel iets leuks te zien. Ik vond de berenkraam erg leuk, met grote en mini beren, maar ik verzamel niet meer. Ik heb alleen nog een Steiff Jacky, een Bruintje beer, Rupert, (die witte beer met das en geruite jas) en mijn eigen teddy, helemaal versleten, maar bromt nog wel. Ook een poppenhuiskraam met allerlei miniaturen, een kraam met houten kerststallen met verlichting, sieraden maken, kaarten maken, papier maché maken en verven workshops en veel kramen met breien en haken, soms gecombineerd met Droste chocola of kaartenmaken. Die chocola vond ik komisch.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 19:23
oh leuk Magtelt dat er zoveel was, echt een middag genieten denk ik
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 08:51
Ik heb fun ,ga vandaag en donderdag naar hobby namiddag kei leuk....😊
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 15:38
en was het fun mevrouw freubels? Een marylinmonroeke gedaan of alles deftig gebleven?
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 09:44
Het was zeker fun...
Heel veel fun zelfs...
Allemaal doldwaze Duitsers die met een propeller petje op...
Daarnaast maar 2 druppels regen gezien en ons vermaakt met de fotograaf...
We zitten dan ook met smacht op de foto's te wachten...
Verder hebben we heel veel lol gehad samen en met onze gasten dus het was helemaal goed...
Het enige nadeel aan alles zelf organiseren is dat je het ook zelf weer op moet ruimen...
Daar zijn we uiteindelijk 2 dagen mee bezig geweest...
We hebben inmiddels een voorraad voor een half jaar in huis want we hebben weer eens veel te veel ingekocht...
Er zijn zelfs dingen niet eens op tafel verschenen omdat we zoveel hadden...
Al met al een knalfeest om met een grote smile op terug te kijken...
Eindelijk getrouwd...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 09:50
En nu drie weken wit brood eten Party
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 10:03
3 weken maar dacht dat het 6 was valt weer mee...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 10:45
Ohhh.... ik heb er niet meer aan gedacht  Embarrassed

Maar: Van harte gefeliciteerd en veel goede jaren samen!




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 11:29
Kijk dat is nou eens een heel fleurig en vrolijk bosje...
Geweldig...
Dank je wel voor de geluk wens we gaan er het beste van maken...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 11:47
Gefeliciteerd Suzie met je huwelijk.
En ik ken dat van veel teveel in huis halen voor gasten, maar ik denk maar zo: Liever teveel dat ze het niet opkunnen dan te weinig hebben en ten einde raad maar een blik bruine bonen opwarmen :)
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 12:37
Dank je wel C4th...
Inderdaad heb liever over als te kort...
En we gaan ook nog op vakantie dus we nemen de boel gewoon mee...
Het zal uiteindelijk denk ik wel opkomen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 12:53
Hartelijk gefeliciteerd met de huwelijkse staat.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 13:29
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 15:13
Dank je wel kamilla en pareltje2011...
En de blikken zaten echt bij ons aan de auto ...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns