Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hendrik Groen

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hendrik Groen
    Posted: 23 Juni 2017 om 18:08
In oktober komt er een serie naar de boeken van hendrik Groen op tv. Staat in een online boekenfolder van Meulenhoff.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 00:30
Ja, dat las ik ook. Andre van Duin schijnt een van de hoofdrollen te krijgen. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 09:50
Fijn Machtelt,maar eerlijk ik ken het niet,ik lees ook veel te weinig 📚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 19:01
Het is het dagboek van een bejaarde man over toestanden in het bejaardenhuis. Soms komisch, soms treurig. Maar je hoeft het niet te lezen, nu het verfilmd wordt, als je maar Nederlandse zenders kunt ontvangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 19:10
Nooit van gehoord, maar jullie maken me wel nieuwsgierig. Heet de serie Hendrik Groen of heeft dat een andere titel? 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2017 om 09:18
De schrijver heet zo. Je kunt hem vast wel googelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2017 om 22:48
wilt dat lukken zeg, heb vrijdag het boek gekocht maar moet er nog aan beginnen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 08:03
Je hebt de tijd nog tot oktober. Ik las het niet in één adem uit. Elke dag een hoofdstuk, dat is het beste.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 12:45
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

De schrijver heet zo. Je kunt hem vast wel googelen.


Eeh... de schrijver heet niet zo en zo hoog bejaard is de schrijver ook weer niet :)

De schrijver die achter het pseudoniem Hendrik Groen verborgen gaat is Peter de Smet een 63-jarige Amsterdammer.

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/04/26/auteur-achter-pseudoniem-hendrik-groen-bekend-a1466438
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 14:12
Originally posted by bep bep wrote:

wilt dat lukken zeg, heb vrijdag het boek gekocht maar moet er nog aan beginnen.
Toen ik begon met lezen kon ik haast niet stoppen, maar het is wel zo dat het makkelijk per hoofdstuk te lezen is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 18:14
Oke, het is een pseudoniem, maar je kunt wel Hendrik Groen op google vinden en ik was te lui om dat hele verhaal te doen, dat mag internet zelf vertellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:02
Lol.
Ik heb hem hier nog liggen, ga er aan beginnen als ik mijn Hard Grassen die ik nog achterloop uit heb (nog 2)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:58
Ben wel nieuwsgierig gemaakt.
Had al gehoord dat er een ander achter de naam Hendrik Groen zat en dat het ook geen bewoner van een tehuis zou zijn.
Werd lange tijd heel geheimzinnig over gedaan.
Goede verkooptactiek
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 11:15
Ja maar het zijn boeken vol met humor en ik vond het ook heel herkenbaar - dus ik hoop dat hij nog een deel 3 uit zijn pen kan wringen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 17:58
Hij was met een kinderboek bezig. Maar hij is 62 dus hij kan nog even mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 14:27
Heb zijn eerste maand al gelezen en inderdaad hilarisch. Zie het zo voor mij gebeuren (en in mezelf zie ik er zelfs gelaatsuitdrukkingen bij en heb ik al menselijke vormen in mijn hoofd voor de verschillende bewoners en de directrice). Denk dat ik toch maar niet naar de film/serie ga kijken want ik had geen enkele andré van duin lookalike ertussen zitten.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 18:29
Ik zag vanmiddag een voorstuk van de nieuwe serie, naar de boeken van Hendrik Groen op tv.
Het heet Hendrik Groen en komt maandag 23 oktober om 22.20.
De zender weet ik zo gauw niet meer.
Maar wat ik zag was heel erg leuk!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 19:42
lijkt me leuk. zou er ook een E-book uitgave van komen ?
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 20:46
Er is al een e-book uitgave van zowel het eerste als het tweede boek.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 20:55
het is op NPO1 is dat hetzelfde als Nederland 1 ?
Want juliie hebben zooooooveeeeeel zenders.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns