Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

krimpcorrectie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mel84 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Juli 2017
Locatie: 8800
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mel84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: krimpcorrectie
    Posted: 21 Juli 2017 om 10:59
Hallo is er iemand die mij kan helpen? Ik heb het programma pe design 10 en daar zou een knop zitten krimpcorrectie maar deze vind ik niet.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2017 om 12:19
na gegoogeld te hebben weet ik nu dus dat het over een borduurprogramma gaat. In de handleiding van het programma staat er geen tekeningetje van waar te zoeken? Misschien een upgrade downloaden en is het dan te vinden?

http://support.brother.com/g/b/producttop.aspx?c=nl&lang=nl&prod=hf_design10euk



lees ook even dit
Back to Top
mel84 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Juli 2017
Locatie: 8800
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mel84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2017 om 12:57
hallo,
het is de laatste nieuwe versie en heb gans de handleiding doorgenomen en nergens te vinden helaas daarom probeer ik het hier
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2017 om 13:27
In de niet aanklikbare link heb ik bij de veelgestelde vragen dit gevonden :

Wordt in het programma het stekenaantal herberekend wanneer een patroon vanuit zijn orginele grootte wordt gewijzigd?

Het stekenaantal kan soms herberekend worden door de in-en uitzoom methode.

Het stekenaantal zal niet veranderen wanneer de geselecteerde gegevens door te slepen worden in- of uitgezoomd.

Het stekenaantal zal wel veranderen wanneer de geselecteerde gegevens door te slepen worden in- of uitgezoomd terwijl de CTRL-toets wordt ingedrukt.

Het stekenaantal zal ook wijzigen wanneer steekgegevens worden omgezet in blokgegevens met 'in blok stikken' en dan in- of uitzoomen.


Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar als het wel zo is dan is de knop die ge zoekt de controlknop
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2017 om 10:04
Is dit een Brother borduurmachine Bep ?

Als dat zo is dan is er een site speciaal van Brother waar je je problemen kunt posten .

Kijk daar dan eens op en stel daar je vraag nog eens mel84 .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 00:18
ik weet niet welk merk. Maar als ik dat programma goegelde kwam ik die brothersite tegen. En ik weet begot niet wat krimpcorrectie wil zeggen maar ik veronderstel dat het iets te maken heeft met de groottewijziging die ge alleen kunt activeren door de controlknop op de pc. Dus veronderstel ik dan weer dat die machine aan de pc vasthangt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2017 om 23:05
zou ik er volledig naast zitten?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2017 om 09:40
Ik heb geen idee Bep.

Ik kwam ook op een site van programma P design en die hoorde bij een Brother naaimachine . Daar stond een knop naast waar je vragen kon stellen als je problemen had .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2017 om 22:43
Volgens mij is de belangstelling van de vraagster al gekrompen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2017 om 00:17
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2017 om 11:49
gewoon te heet gewassen en dan is je probleem ook opgelost .

Heb nl. net een truitje op de wolwas gewassen beslist niet te heet en jawel gekrompen .
Ik luister nooit meer naar mijn zusje ,die zich afvroeg waarom ik altijd op de hand stond te "flodderen "
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 15:27
Goed antwoord is ; "nou daarom"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns