Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

naaiwerk

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 20:09
wat een prachtig Jasje,mooie stof. en perfect gemaakt.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 19:38
Dat is een prachtig jasje geworden, Lidwina!

Je hebt veel aandacht besteed aan het door laten lopen van de strepen. Ze kloppen overal, waar je maar kijkt. Vaak is het wel dat als je een tweedelige mantelmouw hebt dat die binnennaad wat afwijkt. Maar die is hier niet te zien. De reverkraag is ook super gelukt. Mooi detail is de afronding onder aan de sluiting.

Op de foto te zien had ik de lap die eronder zat al als een rok ingeschat.

Dik compliment, je zal bewondering mee oogsten... als je erbij verteld het zelf gemaakt te hebben.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 19:35
Dank je Jondala en ook voor het opwekken van mijn naaivirus. Ondertussen gezien dat alle foto's die bij mijn projecten staan en die ik geupload heb via Photobucket weg zijn. Leuk werkje om die opnieuw te plaatsen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 19:32
Erg leuk en mooie kleuren ook 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 19:01
Aangestoken door de mooie jurken van Jondala ben ik weer eens achter de naaimachine gekropen.
Wel niet zo'n feestelijk jurk, maar een jasje. Verleden weekdinsdag zag ik de lap stof en was verkocht!  De lap stof onder het jasje gaat de broek worden, die lag al jaren in de kast. Er komt een ecru-kleurig shirt onder.

Het uploaden via Mupload is eindelijk ook gelukt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns