Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Shopier betalen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Shopier betalen
    Posted: 07 Augustus 2017 om 09:27
Ik wil garen bij Etsy  bestellen. en krijg bericht dat de betaling  met Shopier moet?????
daar heb ik nog nooit van gehoord, ik gebruik Paypal
maar dat schijnt in Turkije niet meer te mogen.
oant Sjen
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 09:45
Dan weet ik nog niet zo zeker of ik dit wel daar wil bestellen. Het is nergens anders te krijgen?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 10:09
heb ik ook nog nooit van gehoord

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 10:52
Het is hier op één adres te koop .  ik hoef maar 1 bolletje het kost hier 3,25 +5,95  verz kosten
In Turkije  koste 1,85 en 1,36 verz kosten ??
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 11:11
Is je betaling met PayPal geweigerd ??

Het zou kunnen zijn dat het een schrijffout is en dat ze e -Shopper bedoelen .
Ik kan nergens op internet Shopier als betaal wijze vinden .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 11:12
nee je kunt gewoon niet meer met paypal betalen.
daarover heb ik van Etsy een mail gekregen.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 11:36
Na de plaatsing van uw bestelling ontvangt u een e-mail van Shopier. Via deze e-mail, zal u zitten kundig voor veilig betalen met uw bankpas of creditcard.

Shopier is één van de meest populaire APPs geïntegreerd Etsy. Hier is de officiële link naar de populaire APPs van Etsy:
https://www.etsy.com/apps/

Haar wereldwijde systeem biedt een eenvoudige, snelle en veilige betaling. Transacties worden ondertekend en gecodeerd via haar veilige infrastructuur en kaartgegevens worden niet opgeslagen.



dit heb ik erover gevonden
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 11:46
dankje Bep  
dit had ik ook al gevonden. maar ik ben nieuwsgierig naar ervaringen.
Ik  ga niet zomaar een betaling doen met mijn bank pas.
de link die ik in de mail krijg moet ik een kaart nr invoeren.   ik stuur je een printschreen
  
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 12:14
als ge nog efkes kunt wachten laat ik het straks aan de betaler hier in huis zien. Volgens mij betalen wij altijd zo via pc. Toen ik dat tweede kloshouderke bestelde kregen we betalen met paypal en dat kennen wij dus niet hier.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 15:54
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 17:01
Ik heb de bestelling geannuleerd.
nadat ik de bank heb gebeld. zij hadden daar nog nooit van shopier betaling gehoord.
en konden e dus ook geen info geven.
Jammer maar ik wil geen risico nemen.
bedankt voor het meedenken.
 
oant Sjen
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 13:56
Tja waarom kun je niet met Paypal betalen? Ten eerste kost het ze geld, ten tweede ben je als je via Paypal betaalt goed verzekerd, krijg je het niet geleverd dan krijg je heel gemakkelijk je geld terug. Ik heb al een paar keer via Paypal netjes mijn geld terug gehad omdat de transactie niet klopte.

Van shopier heb  k ook nog nooit gehoord.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns