Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dummies

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dummies
    Posted: 12 Augustus 2017 om 23:31
ge moet daar niet achter zoeken. Als ge het eens per toeval tegenkomt is goed genoeg.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2017 om 20:14
Ben nog aan het zoeken
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 12:30
oké dankjewel. Gaat van pas komen want ik heb mij zo goed 'beveiligd' denk ik dat er wel het een en ander misloopt.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2017 om 22:24
Kan zijn dat ik het boek facebook voor dummies nog ergens (digitaal) thuis heb liggen Bep. Mocht ik hem vinden, dan komt die jouw kant wel op.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 21:37
Dat staat in het lijstje van Dummiesboeken voorin in mijn boek, ik ga kijken of dat ergens te vinden is. Het is een goed boek voor beginnende haaksters, duidelijke uitleg en tekeningen. Er wordt ook aandacht besteed aan het feit dat Amerikaans en Engels haken met andere termen werken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 20:36
mijn man had een tijdje geleden het boek facebook voor dummies in de kringwinkel vast. Nu wou ik dat hij het toch had meegenomen, toen niet.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 17:53
Het lijkt me een leuke serie. Juist als vlotte instapper als mensen snel en effectief iets te weten willen komen over een onderwerp.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 17:28
Jaren geleden kocht ik Breien voor Dummies. En daarna mopperde ik geregeld, dat er geen Haken voor Dummies bestond. Mis!!! In Doetinchem in de Voordeelboekhandel lag het. Allerlei Dummies boeken, zelfs over James Bond. Ik heb wel in de kringloop De Bijbel voor Dummies gekocht. 3 dummies boeken, ben ik er één?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns