Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Slipover

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2017 om 18:03
Als je nog een patroon hebt, gewoon doen. Ontketen een nieuwe rage, er komt zoveel terug, wat eens in de mode was. Je ziet ze nog wel eens in films of series, die in de jaren 40 en 50 spelen, met Argyle ruiten, prachtig toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2017 om 16:35
Die zie je niet veel meer, zo had je vroeger de twinsets, zie je ook niet meer zo veel.
Mijn zoons dragen nog wel eens truien met een overhemd of shirt eronder.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2017 om 16:14
Worden slipovers eigenlijk nog wel gedragen? Of is dat helemaal uit? Ik herinner me ook nog andere namen als spencer en debardeur. Als ik op internet zoek, zijn het ongeveer dezelfde kledingstukken... uit de 70-er jaren. In de 80-er jaren heb ik ze nog wel gebreid voor mijn man. Wie heeft hier een idee bij?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns