Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klaar!!!

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2017 om 19:20
Wat zou jij niet durven, LW? Het breiwerk zelf of het aantrekken?

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 19:20
Nou ik zou het niet breien omdat ik het dan niet aan zou doen - alhoewel genoeg mensen me er wel voor aanzien LOL 
Mijn schoonvader vindt tegels zetten heel leuk, maar niet bij ons omdat ik de tegels dan meng en zeg doe ze er maar op zoals je ze pakt.
Dan krijg je van die discussies van maar nu heb ik allemaal donkere of allemaal lichte bij elkaar - hahaha. Ze noemen het hier wel
rock 'n roll - alhoewel ik het mee vind vallen. Beetje bont behang, 4 tinten groene tegels op de badcel, blauw, blauw en wit op de plee.
Blauwe pyjamastrepen behang op de slaapkamer. En binnenkort gaan we het halletje pompoen verven, want ik wordt gek van dat gebroken wit. Cool
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 19:23
Maar het lijkt mij geweldig om zoiets te mogen breien en dat het dan ook gewaardeerd wordt Thumbs Up
Mijn huisband trekt pas een trui aan als het vriest dat het kraakt.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 19:41
Ik vind dat draadjes afhechten helemaal niet vervelend. Lekker rustig verstand op nul zonder na te hoeven denken. En tussendoor bedenken wat het volgende project gaat worden, als je dat niet al wist!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 20:09
Ik vind hem prachtig .

Mijn man zou er iets van krijgen als hij dat aan zou moeten .

Die komt niet verder dan blauw of grijs en dan een sweater die er niet uit ziet maar zo lekker zit .
Ik vind draadjes afhechten ook niet zo'n ramp .Je kunt het wegleggen wanneer je wilt ,je hoeft niets te onthouden
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 20:24
ik vind het een schone trui maar kreeg toch ook efkes krampen als ik de hoeveelheid draadjes zag. Als ik zo'n trui brei dan knip ik de draad van de kleur die terug gaat komen niet af, maar laat die aan de zijkant goed los terug naar boven komen. Scheelt toch weer een paar draadjes
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 22:59
Die smokkeltruc heb ik ook vaak toegepast bij smallere streepjes zodat ik niet telkens hoefde aan te hechten. Maar bij deze trui lagen de terug komende kleuren wel erg ver uit elkaar.

Na 4½ uur heerlijk ontspannen met het verstand op nul draadjes ingestopt te hebben, is er dit vrolijke pakketje van af gekomen. Heerlijk toch? Als de trui helemaal af is, komt-ie bij de "Creaties" te staan.

Voor de goeie afmeting: dit is een groot diep soepbord van 25 CM Ø. 

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2017 om 08:17
Zo dat is een vrolijk hoopje garen...
En een hoop ook...
Draadjes wegwerken is niet mijn favo bezigheid...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2017 om 10:04
Ik zet altijd een cd op, is de cd af dan leg ik het weg en ga wat anders doen, steeds een beetje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2017 om 10:23
Dat doe ik met strijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2017 om 10:27
Je trui is leuk en lekker kleurig, fijn dat het naar de zin van je man is.
Zelf vind ik draadjes afwerken niet erg, je ziet je werk steeds beter en mooier worden.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns