Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Feest en naaien

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Feest en naaien
    Posted: 05 Oktober 2017 om 12:39
Ik had al ooit vermeld dat ik het druk had.
Wij waren 2 weken geleden 50 jaar getrouwd. Dus ik moest naaien!!!.
Het feest is afgelopen zondag geweest. En dit was mijn feestoutfit.
Ik droeg er een paarse broek bij. Je kunt er nog een klein stukje van zien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 12:42
Nou zeg, hartstikke mooi gemaakt. Nog gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 12:51
Prachtige creatie geworden. Kleuren passen zo mooi bij elkaar, maar ook het jasje met reverkraag is een pronkstuk. Vanwege het drukke dessin kan ik niet goed zien wat je met de figuurnaden gedaan hebt. Even dacht ik een armgatsierlijn te zien. In ieder geval naaikunst in topvorm.

Ook van harte gefeliciteerd met jullie gouden bruiloft.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 12:57
Als nog van harte gefeliciteerd
je outfit ziet er picobello uit
super mooi 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 14:02
Van harte gefeliciteerd met het jubileum!

Een chique outfit hoor, knap werk!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 14:06
Nog van harte gefeliciteerd en een mooie outfit
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 15:09
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Prachtige creatie geworden. Kleuren passen zo mooi bij elkaar, maar ook het jasje met reverkraag is een pronkstuk. Vanwege het drukke dessin kan ik niet goed zien wat je met de figuurnaden gedaan hebt. Even dacht ik een armgatsierlijn te zien. In ieder geval naaikunst in topvorm.

Ook van harte gefeliciteerd met jullie gouden bruiloft.

als ik het goed zie dan zie ik een prinsessenlijn. En dan ook wel heel erg goed gemaakt, het patroon perfect doorlopend. 

Superknap om het zo perfect te maken.

En van harte gefeliciteerd.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 15:27
Van harte gefeliciteerd en dat ziet eruit of er bloed zweet en tranen in is gegaan...
Fantastisch gewoon...
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 15:40
Dikke proficiat en mooie foto !

Onze trouwdag hebben we 3 weken geleden gevierd met een etentje, bij ons staan er 35 jaren op de teller
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 17:14
Hartelijk gefeliciteerd! En wat zie je er prachtig uit in je creatie!
december2011

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 18:19
Van harte gefeliciteerd! knap gedaan!Thumbs Up
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 18:28
     Nog heel,veel jaren samen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 19:22
Dank jullie wel allemaal. We hebben een prachtig feest gehad. Mooi weer, een mooie dienst in de kerk, de fanfare kwam spelen en daarna gezellig met onze gasten gegeten.
En wat dat bloed zweet en tranen betreft. Bloed kun je lastig zweten, tranen heeft het niet gekost maar daarom wel veel zenuwen en gewoon normaal zweet. Het eerst model viel tegen. Gelukkig had ik deze keer ruim stof, dus opnieuw begonnen met gebruik maken van mouwen en kraag. Daarbij rafelde het stof verschrikkelijk. Ik ben een avond bezig geweest om de achterkant van de gepassepoileerde knoopsgaten af te werken. Maar het is gelukt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 20:24
Gefeliciteerd en heel mooi. Chique de la friemel zou mijn moeder vroeger zeggen.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 20:44
Alsnog van harte gefeliciteerd en het jasje staat je prachtig, mijn complimenten.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 21:19
het jasje is prachtig gemaakt mijn complimenten. En nog gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2017 om 19:25
Dank jullie wel voor de complimenten en de felicitaties.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2017 om 21:16
ik vind het een uitermate chique outfit, qua kleur, qua dessin en vooral qua maaksel en ook een beetje qua moeilijke woorden. Ik probeer me hier voor te stellen wat een achterkant van een gepassepoileerd knoopsgat is. En ik kan me er niks bij voorstellen want een knoopsgat is voor mij een gat zonder achterkant. Wordt weer een avondje goegelen geblazen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2017 om 00:00
ik heb er juist een filmke van gezien, dat is precissiehandwerk begot.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2017 om 09:36
Originally posted by bep bep wrote:

ik heb er juist een filmke van gezien, dat is precissiehandwerk begot.
Dank je wel Bep. Gisteren was ik begonnen met het knoopsgat te beschrijven, maar dat was zoveel werk dat ik dacht: morgen zoek ik wel een filmpje voor Bep.
Je bent sneller dan het geluid, je hebt het al gezien. Het is inderdaad precisiewerk, maar toch valt het mee. Ik maak dit soort knoopsgaten altijd in jasjes en dan krijg je er een bepaalde handigheid in. Maar rafelstof blijft lastig en bewerkelijk. Als ik in dit stof een gewoon machinaal knoopsgat had gemaakt was het net zo goed een probleem geweest. Het patroon had ook dit soort stof en daar had men drukknopen gebruikt. Had ik ook willen doen, maar vond dat uiteindelijk ook niet mooi, dus toch maar gewoon....
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns