Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verwijderd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verwijderd
    Posted: 11 Oktober 2017 om 17:47

verwijderd
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 18:31
Bep, is dit echt waar? Ik dacht dat de toestand Belgiƫ beter was.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 18:43
Schrijnend verhaal. Kan daar een urgentieverklaring van de huisarts niet iets aan bijdragen zodat het ietsje sneller verloopt in zulke gevallen?

Wel fijn dat je schoonmoeder nu terecht kan waar ze zelf wilde.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 19:27
Soms moet je kloppen op deuren en zien of er eentje open gaat.
Maar dan kan het ook zijn dat kloppen niet voldoende is, dan moet je maar gaan bonzen op die deur.
Dat heeft gelukkig geholpen.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 20:29
verwijderd



Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 20:38
Tja, als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, dan ben je de gemeenschap eerder tot last dan tot gemak en dat laat men dan blijkbaar maar al te graag blijken.
Kom het helaas ook regelmatig tegen.
Mijn buurvrouw is 92 en woont nog zelfstandig, maar als je kijkt hoeveel bedrijven denken haar nog even een poot uit te draaien... Schandalig.

Eeh.. even een kleine aanpassing: mijn buurvrouw is 92 en woonde tot afgelopen maandag zelfstandig.. We hebben haar 's middags liggend in de keuken gevonden: zware hersenbloeding. Ze ligt nu in het ziekenhuis, linkerkant verlamd, verder nog behoorlijk helder, maar of we voor dat laatste heel dankbaar moeten zijn weet ik niet... het was altijd een hele trotse onafhankelijke vrouw, het feit dat ze niet meer voor zichzelf kan zorgen en naar een verzorgingshuis toemoet... dat zal ze afschuwelijk vinden, ik denk zelfs dat ze liever had dat het afgelopen maandag afgelopen was...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 21:42
Ik weet niet zeker of het waar is, maar ik hoorde dat bij ons bejaardenhuizen de serviceflats, die vrijkomen, nu in orde maken voor mensen, die net onder het gemiddelde IQ zitten. Omdat ze dezelfde soort zorg kunnen gebruiken. Op zich een goede zaak, maar waar moeten bejaarden naar toe, als ze iets meer zorg of toezicht nodig hebben? Oorspronkelijk vond men het verstandig als mensen "op tijd" naar een woning met meer hulp zochten, nu wordt het ook een wachtlijstgebeuren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2017 om 20:40
.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2017 om 15:57
Wachtlijsten zijn in NL ook makkelijk 6 tot 12 maanden . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2017 om 00:58
.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 20:34
Nou om met "Bert en Ernie" te spreken "wachten duurt lang"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns