Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje...
    Posted: 13 Oktober 2017 om 20:43
Waar zouden jullie graag nog een haakpatroon van zien die (nog) niet te verkrijgen is?
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 09:56
Als het er nog niet is, begin ik zelf te ontwerpen met veel uithalen en opnieuw beginnen. Dat doe ik ook, als er wél een ontwerp is, dat me niet bevalt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 11:32
Nog zoveel dat ik in gedachten heb......ik denk dat er niet veel is zonder patroon ,maar soms wel prijzig ..zal eens diep nadenken😏
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 11:52
Omdat ik niet echt met haakwerk bezig ben, vertaal ik jouw vraag wat ruimer richting breien, borduren, hout en klei. Mijn interesses liggen vooral op gebied van mythologie, religie, geschiedenis, archeologie. Dus kledingstukken uit de oudheid of grafvondsten zijn voor mij inspirerend. Dan ontkom je niet aan het maken van een eigen patroon of werkschema.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 12:08
MG wat had ge zelf in gedachten? Een kledingsstuk of een knuffel of een 'gebruiksvoorwerp' (kussen, deken) of een nieuwe steek?
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 18:45
Ik zit ook even te denken wat ik zou willen. Op het moment komt er van haken niet zo heel veel door gezondheidsproblemen. het haken van knuffels heb ik wel een beetje gehad dus ik zou wel iets leuks voor in huis willen. Kussens zijn er wel aardig wat patronen van te vinden, maar misschien iets anders?
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 18:54
Woondeken, mand, schaal, poef, jasje voor bloempot?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 19:00
Ik weet dat er draken zijn geweest die erg in trek waren en niet meer beschikbaar zijn - daar denk ik als bijna-niet-haakster aan. Of iets anders
mythologisch maar wel een beetje met een vette knipoog Wink. Is je inspiratie bron drooggevallen of ben je op zoek naar je blinde vlek ?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2017 om 19:11
ik denk aan dit hier zou ik graag een patroon van hebben
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 19:13
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik weet dat er draken zijn geweest die erg in trek waren en niet meer beschikbaar zijn - daar denk ik als bijna-niet-haakster aan. Of iets anders
mythologisch maar wel een beetje met een vette knipoog Wink. Is je inspiratie bron drooggevallen of ben je op zoek naar je blinde vlek ?


Inspiratie zat, maar is er ook vraag naar? Vandaar mijn vraag. Waar zitten wij haaksters op te wachten.
t Is waar dat bijna overal al een haakpatroon van is.Dat maakt t moeilijker,maar ik heb wel wat nieuws ontworpen....tenminste...ik heb er geen haakpatroon van kunnen vinden.

Foto volgt...
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 19:14
Originally posted by niania niania wrote:

ik denk aan dit hier zou ik graag een patroon van hebben


Van zoiets heb ik wel eens iets voorbij zien gaan,maar of er ook een haakpatroon van is????
Ik zal eens in m'n archief duiken eerdaags.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2017 om 13:56
Ben nieuwsgierig ,de boeda is wel te moeilijk denk ik
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2017 om 17:27
crochet pattern buddha googelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2017 om 18:52
Originally posted by By MG By MG wrote:


Originally posted by niania niania wrote:

ik denk aan dit hier zou ik graag een patroon van hebben




Van zoiets heb ik wel eens iets voorbij zien gaan,maar of er ook een haakpatroon van is????
Ik zal eens in m'n archief duiken eerdaags.


Ja is er wel een enkele maar geen hele mooie
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2017 om 16:58
Een sjaal waar een muts aan vast zit. Die zijn er wel maar ik heb nog niet een gevonden die ik mooi genoeg vind om zelf te maken. Het liefst dan ook nog een met onderaan zakken waar je evt je handen in kunt doen als je hem niet omgeslagen hebt. 


Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2017 om 17:58
Ik heb me laatst rot gezocht naar een haak patroon van een hamsterhoofdje. Was neeeergens te vinden [naar wat ik zocht dan]  dus zelf maar wat ontworpen. 

maar verder heb ik niet echt iets wat ik zoek .. Zoals de anderen, of ik pas een bestaand patroon aan, of ik verzin zelf iets. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns