Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstboom en kribbe of gewoon versiering

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 15:56
Dat is een leuk idee, Pareltje. Zodra ik zover ben, zal ik het fototoestel erbij halen. Ik ben niet iemand van veel versiering. Eenvoud en natuurlijke materialen staan bij ons bovenaan. Op dit moment staat er alleen nog maar een rode "kerstster" (plant) op de salontafel.   
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 14:21
He lijkt het een leuk idee dat ieder zijn Kerst versiering hier zet ( niet verplicht hoor )de meeste moeten er nog aan beginnen ,ik ook ,maar hier bij de buren staat zo een mooie boom buiten ,zal er straks een foto van nemen ,ik heb al jaren een depri gevoel rond kerst en wil er van af ,dus als wij doosjes nu eens samen er een vrolijke 25 december van maken ,ieder op zijn manier .....echt niet verplicht hoor....
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns