Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help
    Posted: 11 December 2017 om 11:07
Help ik had sneeuw gevraagd en nu stopt het niet meer .....zo mooi maar zo gevaarlijk πŸ˜‚πŸŽ…
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 11:29
O ben jij de dader, foei.



Nee, ziet er best leuk uit, alleen is de weg nu zo gevaarllijk.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 11:29
O, zie net dat het hier alweer sneeuwt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 11:30
Sneeuwval betekent dat Vrouw Holle haar beddengoed uitschudt en dat de verenvlokken nu op de aarde vallen. Mythologie, leuk toch?!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 11:54
vanmorgen was hier alles weg. Tot een uur of acht, toen is het begonnen, zachtjes en het is nog altijd aan het sneeuwen. 'k Denk dat het meeste er nu is uitgevallen want de lucht begint licht grijs gaan te worden ipv sneeuwgrijs.

Wij zingen altijd , Jezuke schudt zijn beddeke uit en laat de pluimkes vliegen. Hier en daar en overal, tot bij de koeikes in de stal.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 12:56
Ja Bep dat zongen wij ook,maar vrouw holle heeft er nog wat bij opgedaan hier ist nu gestopt maar het waait fel en uit een verkeerde richting, er hangt nog een grijze lucht klaar , lekker hobby weerπŸŽ…
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 13:06
In plaats van op de fiets ga ik straks lopen naar het dorp, paar boodschapjes doen. Gister lag er meer, maar het wordt nu weer aangevuld
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 13:24
verkeerd gedacht. Een paddeke vrijgemaakt op het voetpad en het is al terug aan het sneeuwen. Het paddeke is al terug wit.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 13:27
Dat ga ik ook doen lw .

Even lekker uitwaaien ,ik vond nog van die antislip zolen die je over je gewone schoenen kunt doen ,dus het is nog veilig ook .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 16:44
Vanmiddag ben ik naar de brei- en hakerij geweest. Een wandeling van normaal 2 keer 20 minuten maar nu 2 keer 25 minuten. Zeker de terugreis met wind en sneeuw tegen, ging dwars door je kleren heen. Ik voel me helemaal rozig...     
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 17:03
Beetje sneeuw is leuk en gezellig.
Maar dit is wel erg overdreven.
Ik hoop dat allen veilig thuis komen en het snel warm water gaat regenen.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 17:12
Dat is iets wat we ook altijd doen .
Ooit kwam er iemand boos aan de deur , of we dat niet meer wilden doen want hij kon niet verder met z,n kinderen op de slee.


Gisteren werd er hier nog gestrooid ,maar vandaag niets van dat alles .
De auto,s komen bijna de helling niet op .
Een auto van SAND lukte het pas na 5x .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 18:07
Kom in Zuid-Limburg wonen. Gisteren een paar uur sneeuw, om 2 uur begon hij al te smelten en toen was het klaar. Vandaag helemaal niets wits uit de lucht zien vallen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 18:46
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Kom in Zuid-Limburg wonen. Gisteren een paar uur sneeuw, om 2 uur begon hij al te smelten en toen was het klaar. Vandaag helemaal niets wits uit de lucht zien vallen.

Tegen de tijd dat we verhuist zijn is de sneeuw alweer weg (dat zou ik dan toch hopen.)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 19:34
... of is de windrichting veranderd zodat alleen Limburg sneeuw heeft.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 20:21
Mijn zoon gaat normaal met de auto naar zijn werk Beverwijk - Aalsmeer.
Zijn auto was stuk en hij was vandaag met OV gegaan.
Ik BLIJ.
Maar nu staat zoon op Amsterdam Centraal en rijden er geen treinen.
In ieder geval niet vΓ³Γ³r half tien vanavond. Shocked

Manlief wil hem wel halen, maar dat mag niet van zoon.
Ben ik het ook mee eens.
 Stern Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 21:20
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Kom in Zuid-Limburg wonen. Gisteren een paar uur sneeuw, om 2 uur begon hij al te smelten en toen was het klaar. Vandaag helemaal niets wits uit de lucht zien vallen.
Hier in Landgraaf is het wel nog wit geweest vandaag niet zolang en veel als gisteren maar wel een laag van 3 cm.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2017 om 11:31
Hier komt de sneeuw met donderend geraas van het dak zetten . . . dag winter Cool
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2017 om 16:43
Hier in het dorp is het een puinhoop. Bijna niemand maakt hun eigen stoep schoon. Toen ik vanmiddag naar het dorp ging heb ik het grootste deel op de weg gelopen, daar was nog wel te lopen (lag wel veel blubber), maar op de stoepen was het spekglad. Een enkeling had de stoep sneeuwvrij gemaakt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2017 om 17:04
Gisteravond moest ik de afvalcontainer aan de straat zetten. D.w.z. naar de hoek van de straat rijden. Een ritje van 40 meter sleuren, vastlopen en uitglijden...    Hoe kom je met dat gewicht en die kleine wieltjes door de sneeuw heen. Echt "mannenwerk" alleen lag de mijne al op bed.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns