Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mala Haas

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2017 om 10:39
Oooooohhhhhhh.......
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2017 om 14:58
Ik zit me nu al een poosje af te vragen waarom hij zo mooi is .

Ik denk dat het komt door dat schattige roze neusje dat net even uit het lood staat en door de ogen waarvan je van een oog net iets meer zwart ziet dan van het andere .

Ik zit dat altijd heel precies uit te meten . Steken tellen en zo ,maar dat doe ik voortaan dus niet meer ,dit geeft een fantastisch resultaat .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2017 om 21:17
Haha, was mij nog niet eens opgevallen dat de neus enigszins scheef zat. Die ogen wel, maar vond dat inderdaad wel grappig.
Het zijn trouwens plakogen, dus als die verkeerd zaten hadden we ze los kunnen trekken en opnieuw plakken.
Jongste wurm is geen knuffel-sabbelaar meer, dus de ogen zal ze niet per ongeluk inslikken :)
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2017 om 22:09
Prachtig en wat haak jij mooi gelijkmatig
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2018 om 20:35
Dank je, goed mijn best op gedaan. En eerlijk is eerlijk, met Cataniagaren haakt het ook heel makkelijk gelijkmatig.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 09:14
Mooi geworden zeg maar wat een werk....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns