Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verzameling

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verzameling
    Posted: 23 Januari 2018 om 11:10
ik ben op zoek om mijn verzameling uit te breiden
zijn er hier misschien mensen die deze beeldjes hebben?

 
  
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 13:48
Heeft dat een naam en zijn het altijd mannen net baard ?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 14:30
de naam van het beeldje is
chinees mudman - geluksgod shou

er zijn ook anderen maar ik spaar alleen deze variant



 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 14:30
en ook nog deze


 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 15:41
hoe groot zijn ze niania? Want er zijn verschillende groottes in die wanjiang mudmannekes

https://www.ebay.ie/sch/i.html?_sop=1&_nkw=chinese+mudman&_frs=1

http://nl.reduto.be/Mudman?p=gcb&gclid=EAIaIQobChMItN-4zazu2AIVC0AbCh0Ohgv-EAMYASAAEgIxU_D_BwE
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 17:20
hallo bep

ik wil alleen de afgebeelde mannetjes in verschillende kleuren of houdingen
en niet al die andere

deze zijn ongeveer 9 cm hoog

en ik wilde weten of er mensen hier op de site deze beeldjes in bezit hebben en misschien kwijt willen
ik wil ze niet via internet kopen
ik heb deze gekocht in kringloopwinkels of snuffelmarkten

wel lief dat je voor me aan het zoeken bent maar dat is echt niet nodig

 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 17:29
maar die linken waren maar om nog meer voorbeelden te geven omdat er dus verschillende afmetingen zijn. Ik heb ze niet maar als ik in een kringwinkel er tegenkom dan roep ik wel.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 19:18
Mooie beeldjes. Ik snap dat je de verzameling wil uitbreiden, maar ik kan je niet helpen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 20:20
Ze weten daar ook van prijzen he?
Van onder de 10 euro tot bijna 400 euro (wat ik in de gouwegeit heb gezien)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2018 om 13:37
Helaas kan ik jou hier niet mee helpen
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2018 om 10:02
Grappig, zo'n verzameling. Jaren terug verzamelde ik van die kleine pillendoosjes en daarna een tijdje boedha beeldjes. O en ik wou ook theepotten sparen. Maar heb ontdekt dat je voor dat laatste toch wel een heel groot huis moet hebben, ik ben er maar mee gestopt omdat ik er te weinig ruimte voor had. En die andere twee verzamelingen, geen idee waar dat allemaal is gebleven.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2018 om 14:58
van die theepotten bestaan er schoon exemplaren. Maar idd een grote lichte gang met schabben aan sweerszijden tot aan het plafond hebt ge dan nodig.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2018 om 17:07
Ja en die grote gang hebben we niet, ook niet een kamer over waar ze zouden kunnen staan.

Was trouwens vergeten dat ik ook nog een tijdje speculaasplanken heb verzameld. Die heb ik nog en zal ze ook niet snel wegdoen want dat vind ik nog steeds leuke dingen. Alleen liggen ze op zolder. Voor de verbouwing had ik ze in de gang hangen maar daar paste het nu niet meer zo bij vond ik.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns