Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De-VitaMinis van de Lidl haakpatronen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De-VitaMinis van de Lidl haakpatronen
    Posted: 28 Januari 2018 om 18:32


http://haak-in.blogspot.nl/2018/01/de-vitaminis-van-de-lidl.html

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 07:57
Volgens mij is elke vitamini € 150 waard, het zijn er 8, ik denk dat wol kopen voordeliger is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 09:07
Oh wat Leuk!! Dank je wel!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 09:13
150 euro? Volgens mij ontgaat mij hier iets.

Maar wat zien ze er schattig uit. Ook de namen zijn zo leuk bedacht met telkens dezelfde beginletter als de groente- en fruithap.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 09:20
Je krijgt zegeltjes bij elke tien euro.
Er gaan 15 zegeltjes op een spaarkaart.

Als je toch je boodschappen doet...dan maakt het niet uit.
Maar moet je speciaal bij de Lidl boodschappen doen om die zegeltjes te krijgen, betaal je dus 150 euro per fruithapje.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 10:55
Ohhh, nou snap ik het. Mijn rekenkundige kwaliteiten waren zo vroeg op de maandagochtend nog niet op peil.

Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 12:54
Hier is het ook een hele rage de knuffels van de LIdl.  Zelfs mijn dochter van 18 wilde een aardbei EmbarrassedWij halen er veel onze boodschappen dus mij maakt het niet uit, maar als je inderdaad er anders niet heen gaat is het een dure grap.
Ik heb wel ergens gelezen dat zelfde knuffels op alli expres €2,00 zijn. Nu heb ik daar nog nooit wat besteld maar qua prijs goed te doen.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2018 om 11:27
efkes de link aanklikbaar voorde haakpatroontjes

http://haak-in.blogspot.be/2018/01/de-vitaminis-van-de-lidl.html
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2018 om 16:35
Dank Bep, weet nog steeds niet hoe ik dat doen moet
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2018 om 15:54
Ik heb een achternichtje beloofd er een voor haar te maken, ze koos de wortel. En, gelukkig staat dat patroon er ook al op.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 16:22
Wat leuk, die patroontjes! Ik hoop toch binnenkort weer eens iets kleins onder handen te kunnen nemen, dus dit zijn niet al te grote projecten om weer eens langzaam op te starten met haken.
Dank je voor de link! 
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2018 om 11:29
Inmiddels is het gezin uitgebreid met een champignon en aubergine,
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns