Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht
    Posted: 29 Januari 2018 om 18:07
Geduld. Tijd heb ik genoeg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 18:31
o help daar zou ik ook mee geholpen zijn. Het liefst engelengeduld.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 18:31
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 18:54
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 19:09
Ha-ha, hoe krijg je het gevonden.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 19:58
Moet erbij zeggen:na openen beperkt houdbaar.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2018 om 22:23
leuk
oant Sjen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 08:00
Kan je dat kopen ,want ik heb te weinig geduld ,als iets niet lukt grrrr 😈dan kan de wol door het huis vliegen ,na een tijdje gaat het weer beter😁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 10:03
Mijn geduld is best groot, maar op een gegeven moment ook wel eens op. Dus ik heb eigenlijk lang houdbaar geduld nodig. En toch meer tijd, al heb ik erg veel vrije tijd, maar het meeste van die tijd verdoe ik met denken/dromen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 10:55
Ik heb best veel geduld als gaat om stof en garen. Maar als het gaat over en om mensen, zou ik best wat extra kunnen gebruiken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 11:52
Denk dat iedereen hier wel een vat van zou willen hebben...
Ik in ieder geval wel en misschien zelfs wel 2...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 13:14
Geduld beschouw ik net als energie, liefde en toewijding, als iets dat je geeft aan iets dat het waard is.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 15:45
Als het om iets uitleggen gaat ,heb ik best veel geduld .

Maar soms moet ik wel eens tot 10 tellen zoals net bij de bank .
Dan denk ik hoe is het mogelijk dat jij hier zit .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 16:46
Ik weet niet of het echt om geduld gaat, maar ik krijg soms een punthoofd van onze kater Archie. Die wil eten, krijgt eten, nee, hij wil naar buiten, twee tellen later wil hij weer naar binnen. Op een bepaald moment ontplof ik dan. Misschien wil ik een cocktailtje van geduld en wijsheid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2018 om 18:54
Archie zou best een doosje geduld kunnen gebruiken🤣
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2018 om 16:47
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet niet of het echt om geduld gaat, maar ik krijg soms een punthoofd van onze kater Archie. Die wil eten, krijgt eten, nee, hij wil naar buiten, twee tellen later wil hij weer naar binnen. Op een bepaald moment ontplof ik dan. Misschien wil ik een cocktailtje van geduld en wijsheid.
Je bent dan te lief. Het zit zo, de moeder van moeder was op bezoek toen mijn broer een baby was. Mijn broer huilde.
Oma zei dus, moet je niet eens naar dat kind toe - reactie van mijn moeder, hij heeft gegeten, hij heeft een schone luier dus wat kan
het zijn, hij moet maar even huilen. En dan te bedenken dat oma zelf 5 kinderen grootgebracht had en geen flauwekul tolereerde LOL.
Jouw kattenboys, zijn goed doorvoed, de kattenbak staat in de gang en het luikje is daar (wijst denkbeeldig naar de tuindeur)
ze zijn jou gewoon de baas en willen graag zitten waar jij het net opgewarmd hebt (mauw) of ze willen de visite laten zien hoe goed ze
jou gedresseerd hebben LOL
Gewoon teruglullen en strak blijven zitten tot jij zelf ergens heen wilt.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2018 om 17:04
Geduld is een schone zaak zegd men. Maar Magtelt ik weet precies wat je bedoelt. Die ervaring hebben wij ook. Een kat heeft nou eenmaal zijn personeel en een hond zijn baas. Niet altijd gemakkelijk maar ik hou het toch op onze 3 Maine Coons.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2018 om 13:46
Toch, ze weten precies wat ze moeten doen om van jou bepaalde dingen gedaan te krijgen. Ik ben heel blij dat ik op de begane grond
woon - als het me te bont wordt, doe ik het raam open en kan madam even buiten gaan staan mauwen. Of daar "zelf" een lekker hapje
vangen, bij voorkeur een muis.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2018 om 18:28
Ja, dieren en het dresseren van hun baasje... het blijft vermakelijk
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2018 om 09:28
Is er ook een blikje met tijd? Geduld heb ik wel, maar het ontbreekt mij aan tijd, haha!  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns