Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

monsterbroekjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rabottineke View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2018
Locatie: Wachtebeke
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rabottineke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: monsterbroekjes
    Posted: 25 Februari 2018 om 13:55
Knitted Monster Pants Pattern

Heeft iemand soms een Nederlandstalig patroon voor zo'n broekje? Ze zijn overal vrij verkrijgbaar maar in het Engels en wij zoeken eentje in het Nederlands.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2018 om 22:04
Er is een site waar een vertaallijst staat, ik moet dan altijd even denken uhm uhm even iets proberen. O nee charami is alleen voor haken.
Maar de engelse termen zijn niet moeilijk hoor knit (k) voor recht en purl (p) voor averecht, dan ben je al een heel eind en dan kunnen we
je daarna vast wel verder helpen, ze gebruiken in zo'n kleurig patroon vast de volgende termen main colour (mc) voor hoofdkleur en
contract colour (cc) voor contrast kleur.
Cast on xx stitches voor zet xx steken op . . . nou al bijna helegaar vertaald . . . toch ???
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 10:07
Ze zijn wel erg grappig!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 14:57
www.allesoverbreien.nl

vertaallijst op alfabetische volgorde en anders zet je je vraag maar weer hier neer .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns