Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Spierpijn

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2018 om 09:22
Ik heb de laatste maanden vaak last van enorme spierpijn in mijn bovenarmen, om en om links en rechts, zo erg, dat ik die arm niet echt kan gebruiken. Kan dat komen van teveel haken en breien?

Ik slik al meer dan 20 jaar plaspillen tegen hoge bloeddruk, iets van huppelepup chloorthiazide. En sinds een half jaar zelfs twee in plaats van één. En ik heb ook al een jaar of 20 last van enorme kramp in voeten en kuiten en soms zelf in mijn hele been. Volgens de huisarts is daar niets tegen te doen, maar die kramp is verdubbeld sinds ik twee pillen slik. Op internet wordt er verband gelegd tussen kramp en plaspillen. Ik vraag me af of de pijn in mijn armen ook door de dubbele pil komt. Volgende week heb ik weer kleine controle en ik wil zeggen, dat ik van die pillen af wil. Er is vast een alternatief, bètablokkers bijvoorbeeld. Die weer andere bijverschijnselen hebben.

Komt die spierpijn jullie bekend voor? Het kan van breien en haken komen. Maar het kan ook door die pillen komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns