Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De wilde stad

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De wilde stad
    Posted: 13 Maart 2018 om 17:22
Ik heb vanmiddag de documentaire De wilde stad gezien, door de ogen van kat Abatutu. Hij schijnt al in een paar talk shows geweest te zijn. Echt leuk en informatief. Er gebeuren wel nare dingen, dat is de natuur. Die kat lijkt erg op onze Archie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2018 om 19:28
Klinkt spannend.

Was dat op TV of in een bioscoop?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2018 om 09:00
In de bioscoop. Die kat liep zogenaamd heel Amsterdam door inclusief de buitenwijken. Maar ik las al, dat hij vanaf zijn zevende week getraind is in meelopen aan een tuigje, meerijden achterop de fiets, harde geluiden weerstaan enzovoort. Volgens mij is er maanden gefilmd en werd de kat gewoon ergens geplaatst. Bij mijne zou dat niet lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2018 om 12:55
Heb er een stukje over gezien in een of andere talkshow. Hij lijkt me ook erg leuk. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2018 om 16:54
Ik heb de talkshows niet gezien. Ik krijg mail van de bios met de agenda van de komende week. Maar ik was net in de bieb en daar lag het fotoboek De wilde stad. Ik zeg lag want nu ligt het bij mij thuis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2018 om 13:36
Lijkt me heel mooi. Een aantal jaren geleden was er op tv (is volgens mij vaker dan eens uitgezonden) een documentaire; daarin werden diverse katten in Engeland gevolgd, hadden een zendertje. Mensen die dachten dat hun kat altijd dicht bij huis bleef, zagen nu dat hun kat juist vaak hele einden weg ging 's nachts, en anderen verbaasden zich erover dat hun kat altijd in de buurt bleef. Was erg leuk om te zien, mogen ze van mij nog wel eens herhalen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2018 om 17:03
Ja die was leuk. Sommige katten kwamen door het luikje restjes van andere katten opeten. Er was laatst een film over katten in Ankara, ik hoop dat die snel op dvd uitkomt en bij de bieb te leen is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2018 om 13:45
Weet je toevallig hoe die film heet, Magtelt? Heb al even gegoogeld, maar kan hem niet vinden, en ik denk dat ik hem ook wel zou willen zien op dvd.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 09:36
The secret life of the cat? Of De wilde stad?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 10:30
Magtelt, De wilde stad speelt in Amsterdam, maar ik bedoelde hoe die film over katten in Ankara heet...
Ik heb inmiddels wel een trailer gezien van De wilde stad, lijkt me héél erg mooi, maar over die katten in Ankara kon ik niets vinden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 10:45
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 11:03
Dank je, Bep! En ik maar googlen op katten in Ankara... Moet dus Istanbul zijn. Ga het even lezen, super!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 11:46
snikske hoor. (Als ze aan mij vragen wat de hoofdstad van Turkije is, antwoord ik altijd Ist dan boel, omdat ik Ankara niet echt Turks vind klinken maar eerder noord- of zuidpools)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns