Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Comfortjeans

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Comfortjeans
    Posted: 27 Maart 2018 om 21:38
Ik heb een vraag die eigenlijk niet in dit forum past, maar ik stel hem toch.
Ik heb een broer ( 71j.)  die vorig jaar van de trap is gevallen en nu met een hoge dwarslaesie in een verpleeghuis verblijft. Nu heeft hij altijd een poloshirt en een joggingbroek aan omdat dat verweg het makkelijkst is ook voor de verzorgers.
Nu wil hij zo graag weer es een spijkerbroek aan.maar een gewone spijkerbroek gaat niet.  Ik heb van een kennis het adres gekregen van een firma waar ze spijkerbroeken ( comfortjeans) met een elastische boord verkopen,(net zoiets als bij een joggingbroek. dus ik al blij dat ik iets gevonden meende te hebben en hem ook blij gemaakt. De firma heet  "you look for less". maar nu is er het volgende probleem dat ze zijn maat niet hebben. Moet zijn 32 of 64  en het gaat tot 31 of 62 Hij heeft door al zijn mankementen nu een buikomvang van 125 cm. Ik vind het nu zo sneu dat ik hem moet teleurstellen. 
  Is er iemand die een ander adres weet waar ze zoiets verkopen? 
Ik dacht ik kan het altijd hier proberen, je weet maar nooit
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 22:44
misschien zo iets?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2018 om 23:00
en hier hebben ze er ook. Wel efkes bij een andere broek zien hoe die maten vallen, want de jeans gaat met largen, xlargen enz. En ergens staat wat de afmetingen zijn voor die l - xxxlhttps://www.doorduynmode.nl/lp/8-comfortabele-heren-broeken-met-elastiek-koopt-u-bij-doorduyn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 08:32
Ik heb de nieuwste catalogus van Your look for less, ik koop daar bijna al mijn kleren. Ton koopt daar zijn jeans. En in de catalogus staat een comfort jeans in maat 64 en 32 voor € 22,99. De driekwart broek gaat tot 62, de bermuda tot 64. Ze hebben één achterzak en twee voorzakken met een klein geldzakje. Zwart, jeanskleur en beige. De gewone comfortbroek gaat inderdaad maar tot 62 en 31. Ik zie net twee sites: www.ylfl.nl en www.your-look-for-less.nl
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 13:35
Dank voor reactie Magtelt en Bep  heb gelijk de catalogus aangevraagd. 
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 13:46
En als het hier in Nederland niet lukt Bep  ga ik naar België, zag daag wel een broek in de juiste maat, maar alleen 3x zo duur. Als het niet anders kan doe ik het wel, ik heb het mijn broer beloofd.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 13:56
Mocht het helemaal niet lukken ,dan zou je ook nog bij zwangerschaps jeans kunnen kijken ,als die nog bestaan . Mijn dochter had ze .

Die hebben elastische tricot voorpanden en/of knoopsgaten elastiek in de taille.
Ik weet niet of ze een voorsluiting hebben ,maar dat heeft een joggingbroek ook niet .
Met een poloshirt erover ziet niemand daar wat van .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 15:39
De schoonzus van mijn schoonopa (volgen we het nog ? ) vermaakte overhemden en broeken - allemaal rits rats met klittenband
hier en klittenband daar. Als jouw broer nog een fijne spijkerbroek heeft, die hij nu niet draagt omdat het voor de verzorging te moeilijk is
kun je overwegen om die te vermaken tot iets wat wel makkelijk is - of misschien bestaan die broeken ook wel. En het dat alleen anders.
Ik vind dit trouwens geen rare vraag voor het forum.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 15:54
Heb je al op google gezocht? Ik zag een Big Men's shop met XXXXL jeans (4 XL), o.a. één met elastische band en koordje.

Ik ben zelf dol op Your look for less, omdat ze één prijs hanteren voor alle maten, en omdat ze lange broeken voor propjes zoals ik hebben, maat 46 wordt 23 en zit perfect bij mij. Gewone T-shirts hebben ze helaas niet, die zitten vol pailletjes, borduursels, kwikjes, plooitjes en strikjes. Voor grote maten hebben die vaak ruime décolleté's, en met een rimpelhalsje wil je dat niet meer. Maar daar is Zeeman weer goed voor. Bloesjes koop ik wel bij ze.

Oja, dit gaat over kleding, dat kan toch ook een hobby zijn? Trouwens de Koffiecorner is voor koffieklets, daar kun je over van alles en nog wat praten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 15:59
Oh nee, dit is Vragen. En het was toch een vraag?

Als ik iets besteld heb of niks wil bestellen, neem ik de catalogus mee naar de soos, er is altijd wel iemand blij mee.

Dat zul je zien, als je hem in huis hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2018 om 17:16
Ok, ben blij met jullie tips, ook al is het dan niet over handwerken  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns