Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Regen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 12:24
Hier is het onweer losgebarsten deze nacht ,hevige wind en regen met donderslagen,ik was er niet gerust op nu waait hier een fris briesje ,op de fiets heb ik toch een luchtig truitje aan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 14:40
Lang geleden dat ik zulke dankbare groentes gezien heb in mijn tuin. Vannacht rond 01.30 uur hoorde de eerste feestelijke drupjes tikken op ons dak. Ook vanochtend heb ik nog malse buitjes gekregen. Heerlijk, wat een verademing!  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 14:45
Alleen even de tuinkussens naar binnengehaald .

Ze lagen zo weer in de stoelen en mijn man zit weer buiten de krant te lezen en de stukjes wasgoed hangen weer buiten .

De parasol staat weer uit , wel wordt de lucht wat grijzig .
maar meer is het ook niet .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 17:27
Hier pas in de ochtend, anderhalve mm en daarna is het overwegend grijs geweest af en toe wat zon. De temperatuur vind ik nu
haast koel, dat komt door de hitte want het is gewoon heel lekker weer.
Ze voorspellen voor morgen onvoorspelbaar weer - nou ik ben heel benieuwd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 17:41
Wat ze voorspellen is gewoon Hollands zomerweer: de zon kan schijnen en er kan een bui vallen. Ga je naar de dierentuin of het strand, neem zonnebrandcrème en een regenjas mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 17:47
Nee ze voorspellen 20-40 mm regen of maar 3 . . .
Ze zeggen dat het lagedrukgebied die dat komt brengen (die nattigheid) op dit moment boven Frankrijk geboren wordt . . . het
zal mij vreselijk benieuwen . . .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2018 om 21:29
Hier is vannacht maar een klein buitje gevallen en een paar klapjes onweer. en dat was het weer. Niet de moeite waard helaas. Binnen nog steeds 26 graden maar buiten in de tuin nog net geen 25 graden. Was heerlijk om zo weer buiten te kunnen zijn. Voor mij mag deze temperatuur wel blijven alleen wat minder wind. En s'nachts mag het heerlijk regenen voor de plantjes en de diertjes.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2018 om 20:11
10 millimeter . . . en woei waai nu, dat zal morgen wel peren rapen worden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2018 om 20:29
Het heeft hier regelmatig geregend. Een weldaad voor de tuin. Geen storm, geen rukwinden. Buitentemperstuur is 18 maar in de kamer krijg ik het niet onder de 26 graden. Waarschijnlijk zijn de muren nog heel lang warm.


......... uurtje later.........

Daarnet begon het toch hard te waaien... Shocked Ik vreesde voor mijn bonenstaken. Alles staat goed vast, maar je weet maar nooit of iets afbreekt. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2018 om 22:29
Whaahahah...
Ik kan niet wáchten tot ik op de flat zit en kan genieten van de bliksem!

Nee, ben niet bang voor onweer, nooit geweest.

Ik weet nog dat ik logeerde bij een tante en er onweer aan kwam...nou wat een gedoe zeg!
Spiegels werden omgedraaid, chromen stoelen voor het raam weggehaald en alles wat blinken kon bedekt of weggehaald. En ik mocht niet voor het raam staan.

Ik snap echt wel dat mensen ergens bang voor kunnen zijn.
En onweer kan ook echt gevaarlijk zijn, weet ik.
Ik vond het alleen heel erg zielig dat je zó bang kan zijn. Dat lijkt me vreselijk.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2018 om 22:36
Donderbuien hebben mij ook nooit schrik aangejaagd. Prachtig schouwspel. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 07:52
Hebben jullie nu al wat regen gehad ?,Hier is de beek terug vol ,voorlopig geen regen,het is ook veel frisser en dat doet goed de donderslagen waren hier wel enorm hard in een paar huizen is hij toch ingeslagen en het gebeurde in de nacht dat maakt het allemaal nog erger . Nu geniet ik toch😘
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 08:24
Gisteren hebben we de ene regenbui na de andere gehad, het heeft flink gewaaid, maar er waren maar een paar echte windstoten. En nu is het binnen 23,5 graden, heerlijk.

Mijn kinderen vonden onweer prachtig, we hebben meegemaakt dat de bliksem in de stoomtrein sloeg, wat zaten ze te lachen. En in de bus genoten ze ook van het licht- en geluidspel en de slagregens. Dat we daarna nat werden, vonden ze ook leuk. Droge kleren en warme chocola waren dan het eind van het avontuur.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 08:24
Er is hier geen drup gevallen, geen windvlaag gehoord .
Buiten is het 16 graden , binnen 20 .

De zon schijnt .
Ik denk dat ik maar weer een lange broek aan doe en een truitje met korte mouw .
Toch woon ik ik in het stuk waar code oranje werd doorgegeven ,en waar iedereen zijn tent stond vast te sjorren .


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 08:41
wij hebben ook regen gehad . en zo nu en dan wat wind. geen code oranje .  
het meeste ging over de Eilanden. het is heerlijk opgefrist .en nu schijnt de zon alweer.
oant Sjen
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 17:39
Gisteren avond en nacht flinke storm en slagregens hier. 
De schade valt mee.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2018 om 17:59
Krijg net een telefoontje uit Friesland . Een neef van mij heeft vannacht liggen schudden in z,n caravan ,maar de schade daar valt mee.

Wel krijgt hij bericht van z,n buren in Z,n huis in de kop van Noord Holland ,maar daar moet hij wel wat takken weghalen en de rest controleren .
Toch erg plaatselijk geweest


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2018 om 09:17
Vannacht een paar malse buitjes, ik denk dat het goed komt met het gras. En met de veldbloemen, die hier in de zomer de bermen sieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2018 om 09:23
wij hebben ook flink wat water gehad. ik ben er blij mee. dat dorre gras is geen gezicht
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2018 om 09:51
Daar was de regen dan ,maar nu een beetje teveel van het goede

Brandweer moest verschillende keren uitrukken om ondergelopen kelders leeg te pompen .
Je zal vandaag maar met vakantie gaan ,of je zal met vakantie zijn

Het station heeft blank gestaan

Er zijn dingen afgelast
Het is nu droog















Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.449 seconden.
Lang Yarns