Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oud bericht; dale baby ull lavender merinowol 1 bo

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oud bericht; dale baby ull lavender merinowol 1 bo
    Posted: 05 Juli 2019 om 18:45
Lang niet hier geweest. Wel steeds creatief bezig geweest. Maar oude liefde vergaat niet. 

Via marktplaats heb ik 3 jaar geleden 2 bolletjes baby ull lavender kleurnr. 5226 overgenomen. Ik heb inmiddels een pracht van een kleindochter erbij gekregen die nu 8 maanden is. 

Ik ben begonnen met een ouderwets slobpak met voetjes en bandjes op de schouders te breien van deze prachtige machine wasbare lila kleur merinowol in bijensteek uit een oud breiboek. 

Helaas ziet het er naar uit dat ik te kort ga komen. Zelfs alleen een tuin broekje heb ik w.s. te kort voor. In de winkel (ribbels c.q. meet&make in leiden en verder in nederland niet meer verkrijgbaar) 

wie heeft nog iets in de kast liggen wat ik mag over nemen? 
of kan ruilen tegen een andere bol uit het paars assortiment (donker paars heb ik er 2 van en van lichtpaars heb ik er 2 van dale baby ull? 

groetjes 
Judy alias swan

groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2019 om 22:45
Hopelijk kan je geholpen worden. Jammer dat je vooraf geen "noodplan" bedacht had om met een bijpassende kleur (paarse of witte) streepjes o.i.d. er in te verwerken. Dan had je wellicht meer mogelijkheden gehad. In ieder geval succes! Smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2019 om 21:56
Ik heb efkes de proef gedaan, alle stappen totdat ge moet betalen, maar bij die meet&make kan ik online gewoon 1 bolleke inbrengen van die lavendel en hij zegt niet dat het niet meer voorradig is.
Bij https://www.hoy.no/dale-garn-baby-ull zouden ze het ook hebben, alleen is mijn noors niet zo goed. Ik kan hem in het winkelmandje leggen en dan weet ik het niet. (als ge op die 'legg i handlekurven' klikt wilt dat dus niet zeggen, leg in winkelmandje maar dan doet hij het eruit).
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2021 om 12:27
Ik ben uiteindelijk met een andere kleur door gegaan. gevonden in de wolwinkel in leiden. 
het pak is afgekomen. Helaas nooit gedragen ivm koffievlek erop. 
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns