Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Plezante voorval aan zee

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Plezante voorval aan zee
    Posted: 24 Mei 2020 om 12:01
Eerste helft van juni 2003
We (mam-zaliger, + tante zaliger + broer en ikzelf) waren aan zee  met vakantie. 
Po een dag zei tante:"Ik weet een fijne zaak waar ze heel lekkere ijskreem verkopen. Ik trakteer jullie op een ijsje".
Wij daar naartoe. 
Van begin mei tot einde oktober draag ik altijd een short (welke tot halverege het bovenbeen komt) en daarover een loshangende XXL T-shirt. (welk tot op de knie komt), en sandalen. Mijn haren waren, zoals gewoonlijk, in een staartje aan de achterkant van mijn hoofd gedaan. Maar deze keer zei tante dat het misschien wel eens een goed idee was om er eens een vlechtje van te maken. Dus...tante maakte er een vlechtje in. (Was toch zo'n 5 cm lang)
Na een fikse wandeling eerst langs het strand en daarna door de gemeente, komen we aan bij die zaak. 
Er zitten al klanten ijs te eten. Daar ik altijd graag in de zon zit, ging ik daar dan ook op die ene stoel zitten die in de zon stond.  
Daardoor ging ik dan (onbewust) met mijn rug naar die drie klanten (drie vrouwen) zitten. 
Na een paar minuten zegt mam tegen mij:"Die vrouwen achter u  die vragen zich af of jij een jongen of een meisje bent". 
Ik draai me eventjes om eens te kijken naar die vrouwen  en draai me dan terug goed. Ik zeg tegen mam: "Niks van aantrekken, ik doe dat ook niet".
Daarop zei mam: "Tja, als gij u daar niks van aantrekt, waarom zou ik dat dan doen, Francis".
Maar deze keer was het op normale spreektoon uitgesproken.
Dan ontstond er een discussie achter mij/
De ene zei dat ik wel een meisje moest zijn, want welke moeder gaf haar zoon een meisjesnaam. Zegt een andere :"Jamaar, ik denk dat het toch een jongen is, want ik meen een Zegt de derde;"Een,meisje, want tante julia, die heeft OOK een snorretje en die snor is voller dan van haar. En dan dat leuke vlechtje. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns