Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Herenvest van maandagpatroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AVA View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 December 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AVA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Herenvest van maandagpatroon
    Posted: 26 April 2021 om 12:29
Ik heb het patroon en garen van het herenvest gekocht. Nu pas de gelegenheid om het te breien. Nu zie ik op de teltejeningen staan dat het patroon 70 toeren hoog is. Als ik ga tellen kom ik op 68 voor het rugpand en 69 voor de mouwen uit. Hoe kan ik dit het beste oplossen
Anne
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 13:44
Dag Ava, welkom op het forum Handshake

ik zou, als het mijn vest was, gewoon de 70 toeren van het patroon aanhouden. die een of twee toeren extra heeft toch niemand last van?
Back to Top
AVA View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 December 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AVA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 13:56
Maar die mis ik juist. Die staan iet in de teltekening
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 14:45
oooohhh, dat is raar! en staat er in de beschrijving dat ze er wel zouden moeten zijn?

even voor de duidelijkheid, ik wil je best kijken of ik je kan helpen maar ik werk hier niet he. ik ben hier net zo binnengekomen als jij Smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 15:29
is het het vest augustijn?

De teltekening voor de mouwen is 70 steken (nageteld en klopt) en voor het rugpand idd maar 68. Ze zijn daar bovenaan een rij beige en 1 rij bruin vergeten bij te tekenen.

De mouwen zijn langer tot aan de oksel (42 cm) dan het rug/voorpanden (38 cm) Daarom dat ze een ander begin hebben omdat de tekening op alle panden moet gelijk lopen.

Dus gewoon beginnen met de eerste rijen en bij het rug/voorpanden de 69ste rij is beige en de 70ste is donkerbruin en dan zijn de tekeningen identiek.
Back to Top
AVA View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 December 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AVA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 17:40
Hartelijk dank
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns