Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooi initiatief!!! even lezen!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 2627282930 31>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 18:37
Van breioma

Zo,dit zijn ze dan 125 beren,er komt er nog eentje bij en dan gaan ze weg.Drie dozen van ong. 4 kilo. gemaakt door 22 hobbydoosjes en nog een aantal vriendinnen en familieleden.

geweldig leuk actie geweest,en applaus voor iedereen.ClapClap

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 18:42
Super foto!
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 18:45
ooh zo geweldig, vele handjes, maken licht werk, het was fantastisch om mee te breien en voor iedereen een dikke duim in de lucht
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 19:38
Wat zag dat er leuk uit, zo'n gezellig slaappartijtje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 19:42
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 19:48
helemaal super succes met het versturen
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stridje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 19:59
wat prachtig,en een leuke foto,wat een beertjes,geweldig,velen handen maken licht werk.
groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 20:29
OH WAT LEUK! EN WAT SUPER GAAF AL DIE BEREN. HEB EEN DAPPERE POGING ONDERNOMEN OM MIJN DRIE KINDJES OP TE ZOEKEN. TWEE HEB IK ER UITEINDELIJK GEVONDEN. MAAR VOOR NUMMER DRIE MOET IK ECHT NOG EEN TIJDJE KIJKEN. HET IS GEWOON EEN GEWELDIG LEUKE ZOEKPLAAT OP DEZE MANIER. EN DAT MET ELKAAR GEDAAN. SUPER GEWOON!!!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer T Looman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 20:39
groetjes Thea
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 21:18

Hoi Corry,

Wat een hoop logeetjes heb jij !!! Hopelijk zijn ze niet al te luidruchtig  !!!!

Het was een leuk werkje... smaakt naar nog !!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 21:52

 

hier is ie dan beertje 6 op de valreep ( stiekem beetje trots), en nu van de beren op naar wat anders op naar????????

( alleen hoe jullie die hoofdjes toch zo krijgen, die van mij is gewoon een heel eigen beertje met een ietwat andere vorm)

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 22:02

Hoi Kathy,

Wat een schatje, je mag terecht héél erg trots zijn op je creatie !!! Hij ziet er echt héél lief uit, net of hij je zo smekend om een knuffel vraagt !!!

BRAVO !!!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 22:13
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

 

hier is ie dan beertje 6 op de valreep ( stiekem beetje trots), en nu van de beren op naar wat anders op naar????????

( alleen hoe jullie die hoofdjes toch zo krijgen, die van mij is gewoon een heel eigen beertje met een ietwat andere vorm)

Kathy ik vindt hem super, en moet je eens om je heen kijken en dan in de spiegel, ook allemaal verschillende gezichten

die van jouw is super leuk en het kindje wat hem/haar krijgt is straks ape trots reken daar maar op

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stridje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 22:21
onzin kathy,hij is prachtig een heel leuk koppie,en leuke wolletjes gebruikt,echt top.
groetjes stridje,knap ook dat je nog durfde om op de valreep een beertje te maken,dat heb je snel gedaan,ik doe het je niet na.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 08:08

wow ...... wat een pracht foto ....... dat zal een gekor en gebrom zijn in de logeerkamer  .

Ik ben er echt trots op dat ik hier aan mee heb mogen werken.

En Kathy het is echt een schatje geworden .... een bruine beer heeft toch ook een ander koppie dan een ijsbeer. Volhouden nu meisje, je kunt het dat zie je wel aan deze beer  .

TONY
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 09:26
kathy,hij ziet er echt heel goed uit,en ik kan hem nog in het echt bewonderen.
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 09:53
corry, wat een prachtige foto! geweldig gewoon al die beren!  en wat goed van de dames die dit alles hebben gemaakt. in een woord: GEWELDIG!!!!!!! . ben benieuwd wat ze ervan zeggen, denken, vinden in amerika.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 10:01
Kathy wat een schatje en corry dat vind ik een machtige foto zoveel beren
Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 01 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 10:49

 

Beregoed !!!

Daar mogen we dan wel trots op zijn met zijn allen !!!!

Alle beren een goede reis toegewenst naar hun plek van bestemming !

groeten,

Saskia

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 17:58

tof beertje kathy!  enbedankt voor alle goed zorgen voor onze beertjes, corry!

Ik vond het een geweldig leuk project en ben heel erg vrolijk als ik het resultaat zie!!!! super als je die beertjes zo allemaal bij elkaar ziet, die zullen nogal verschieten, zo'n zending vanuit het verre nederland!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2627282930 31>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns