foto uploaden |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Oktober 2017 om 11:44 |
Voor de zoveelste keer deze vraag. Vroeger zette ik mijn foto's hier neer via Photobuckett. Dat gaat niet meer, tenzij je bereid bent veel geld te betalen. Nu heb ik het een aantal keren gedaan via mupload. Maar op een of andere manier lukt dat niet meer.
Ik laad de foto die ik hier wil plaatsen op. Dan klik aan dat ze op een forum moet komen. Als ik dan kijk bij preview zie ik een zwart vlak. Als ik hem opload precies hetzelfde. Wat doe ik fout?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat lastig voor jou. Ik wil wel proberen mee te puzzelen, maar ik denk dat we misschien moeten wachten op onze digipedagoge Bep. Die heeft het mij via mupload perfect geleerd en dat werkt nog steeds geweldig.
Jij schrijft: "dan klik ik aan dat ze op een forum moet komen". Dat herken ik niet. De IMG-code die na het uploaden van je foto verschijnt, die moet je kopieren. Vervolgens ga je die plakken in een bericht bij het topic waar het in moet komen. Als je dan op preview klikt, zie je de foto wel. Wie weet heb je hier al iets aan. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog eens precies gekeken.
Er staat bestand kiezen. Dat doe je dan. Dan Tags. Ik neem aan dat je het ding eventueel een naam geeft. Daaronder staat Verklein. Dat was mijn fout, ik heb daarin al forum aangeklikt en toen uploaden. Ik heb het nu nog eens geprobeerd zonder dat formaat te kiezen toen lukte het meteen. Dank je Kamilla. Schaar je maar gelijk in de rij van digipedagogen. |
|
Groetjes, Lida.
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik Tinypic. Geen idee of het een goede is, maar het werkt wel in elk geval.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik de foto's die ik in mijn blog post of ik post een foto op pinterest zodat ik vanuit daar de link kan gebruiken...
Wie weet is dit laatste ook een oplossing voor anderen hier... |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe gaat dat via Pinterest Suzie? Ik kijk daar wel, maar wist niet dat je er zelf foto's kon neer zetten.
|
|
Groetjes, Lida.
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een account heb je nodig en dan kun je ze uploaden via je eigen telefoon...
Ik deel dan dingen via pinterest waardoor ze gelijk in een bord gezet worden... |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mupload werkt alleen de standaard, de rest is kapot denk ik want daar krijgt ge idd alleen maar een zwarte foto op het formaat van uw keuze.
En ik wissel af met tinypic, dat is soms spannend als ge een zogenaamde puzzel moet oplossen. |
|
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zit het even uit te proberen Bep, maar krijg een giga afbeelding! Doe het precies zoals jij omschrijft........... Klopt dit?
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik probeer momenteel ook mijn kerstvrouwtje te plaatsen, maar het wil nog niet lukken
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lukt wel zoals hierboven beschreven is met Mupload, maar krijg alleen de afbeelding niet kleiner.
Zoals Lidwina hierboven schreef, ik citeer: Ik heb nog eens precies gekeken. Er staat bestand kiezen. Dat doe je dan. Dan Tags. Ik neem aan dat je het ding eventueel een naam geeft. Daaronder staat Verklein. Dat was mijn fout, ik heb daarin al forum aangeklikt en toen uploaden. Ik heb het nu nog eens geprobeerd zonder dat formaat te kiezen toen lukte het meteen. Zó heb ik het gedaan en dan komt idd. de foto, maar met deze grote |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind de grootte van de afbeelding super. Kan ik beter 'inspecteren'
|
|
|
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, die is goed!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
soms moet je eigen foto eerst verkleinen ligt aan de instelling van je camera of telefoon als je die gebruikt en ik gebruik ook mupload en het lukt vaak ook niet in 1 keer om een foto of link erop te zetten soms een paar keer proberen en dan ineens lukt het wel ik snap ook niet wat dat is |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik verklein mijn foto's tot 450 breedte en 600 pixels lengte voordat ik met mupload aan de gang ga.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigen foto's verklein ik eerst naar formaat voor websites..
Dan naar Mupload en werkt goed. Soms gebruik ik TinyPic. Plaatjes die ik van internet pluk, voor b.v. het Goedemorgen topic verklein ik meestal niet of ze moeten heel groot uitvallen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip! Natuurlijk kan ik eerst mijn eigen foto verkleinen, had daar totaal niet aan gedacht!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook hier op de doos je foto een ander formaat geven, je moet alleen de juiste verhouding weten. Dat zijn dingen die
ik keer op keer na moet zoeken. Want zelf de foto's die ik eerst verkleind heb - zijn op de doos best nog het formaat "Bep"
En soms denk ik dan ook "nou en"
|
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook nog steeds op onderzoek uit welk programma of het beste is om je foto's te verkleinen. Had altijd Windows Fotogalery, dat werkte heel simpel (en ik ben simpel) Maar op mijn nieuwe PC met Windows 10 kan deze niet geïnstalleerd worden. Dus zoek nog driftig verder!
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Annita in verklein hiermee https://www.fotoaanpassen.nl/ Het is best wel handig, even wat uitzoeken. Ik weet nooit op welk formaat ik moet verkleinen. Maar als je een richting een getal intikt, dan past hij het andere vanzelf aan. ik ben niet op de hoogt van die maten en vergeet het ook steeds. Ik moet zeggen dat ik Photobuckett erg handig vond. Suzie zei dat zij het via Pinterest doet. Ik heb er verder nog niet naar gekeken. Als ik iets op Ravelry heb geplaatst gebruik ik die foto's. Gewoon een kwestie van copieëren/ plakken.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |