Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenfotoles...

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
The Anny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Mei 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 179
Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2007 om 09:34
hoi albertine,

ikzelf gebruik photobucket, daar staan de linken gewoon onder de foto's en kan je hier op het forum de knop van het "fototoestel" gebruiken. en de link hierin kopiëren.

dit berichtje heb ik gevonden op het forum, wat l33ntje ooit gepost heeft:
misschien helpt dit....

Originally posted by l33ntje l33ntje wrote:


zoek de foto die je wilt plaatsen. dat kan op je eigen computer zijn of op het internet.

staat ie op het internet ? eitje ! klik er op je rechtermuisknop, en kies : afbeeldiingslocatie kopiëren.
ga nu naar je bericht in typ imagetags : [img.][/img.] zonder de puntjes, maar als ik die hier niet typ zie je niks in mijn bericht.
ga nu met de cursor tussen de image-tags staan, klik weer op de rechtermuisknop en kies "plakken".
de foto van waar dan ook op het web staat nu in je bericht !

staat-ie op je eigen computer ? dan moet je ze eerst op één of andere manier op het internet zien te krijgen. dat kan via je eigen webspace, maar als je die niet hebt, kun je een (gratis) account aanmaken bij een virtueel fotoalbum. picasa en image shack zijn daar voorbeelden van, zelf gebruik ik bij voorkeur photobucket

daar kies je dan bij mogelijkheid om up te loaden de foto's die je in je album wilt hebben. meestal een kwestie van bladeren en na aanklikken op de knop "upload" klikken. in de buurt van de foto zie je nu allerlei kopieerbare links (soms met één klik); kies dan die met [img.][/img.]-tags. (wederom zonder puntjes).
plak die in je bericht, en daar is je foto weer !

hoe je foto's van je eigen computer op het web krijgt, verschilt per album. bekijk ze desnoods allemaal (kost niks) en kies wat je het beste ligt / snapt.

succes, en we zijn benieuwd !



groetjes anny
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2007 om 18:09

ook erg handig is

www.fotopocket.nl

en nederlandstalig

 

wil    
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.361 seconden.
Lang Yarns