Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto's van de shortrokjes

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 16:13
Ik denk dat je best een stukje van een T shirt kunt nemen .
Ik zou het wel even zigzaggen en dan knippen

Ondergoed voor ons ,is tegenwoordig vaak toch ook met elastan ,of hoe dat precies heten mag ,erin .?

1x proberen en je weet het . Als er klachten zijn hoor je het wel van de dametjes denk ik .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 16:31
Even mijn onderbroek goed bekeken:

Een Sloggie-broekje van 95% katoen en 5% elastan. Het "middenstukje" oftewel "het kruis" is van hetzelfde stof gemaakt, maar dan dubbel!

Dit model heeft trouwens geen zijnaden maar een naad achter.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 16:43
dus het kan in feite met dezelfde stof, zolang die 'ademend' is en ze niet met een zwembroek thuiskomen van het zweten.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 17:14
Volgens mij is zweten geen probleem. Behalve op een fietszadel dat niet ademt. Ik heb 3 stuks Ten Cate onderbroeken. Ook een dubbel kruisje: buitenlaagje is hetzelfde stof als de broek en het binnenlaagje is van een fijn soort badstof.   
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:57
Geweldig, die plakkoeken! Ik dacht dus dat je misschien een soort stroopwafels of zo bedoelde, omdat die ook vaak plakkerig zijn. Maar dadels? Daar was ik niet op gekomen!
Nou, ik heb ook nog een doosje plakkoeken in de kast staan, vergeet ze altijd, dus ik zal er eens lekker een paar op gaan snoepen, goed idee! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 7 hours 25 minuten geleden om 14:35
gisteren een heel vruchtbare dag gehad. Nog 4 af. 3 naalden kapot, veel draad op de grond en knop van de naaimachine afgebroken, (en een afgebroken stukske rammelde in de machine; nu niet meer want met het op zijn kop houden zit het ergens vast). Met een tang erin om op de juiste steek te zetten en dan alles maar op die steek naaien.

Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 6 hours 31 minuten geleden om 15:29
Wauw Bep, wat ben jij een noeste & woeste naaister!!

Wat geweldig gepresenteerd aan de waslijn. Maar 3 naalden kapot... ? Knop gesloopt...?

Reuze handig om ze in serie te maken. Als je de smaak te pakken hebt, werkt dat veel sneller dan dat het na een lange tijd iedere keer opnieuw uitgevonden moet worden. Jij hebt eer van je 4 kleurrijke rokjes!   

Hoe kom jij aan die vrolijke wasknijpers?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 28 minuten geleden om 18:32
Sorry Bep ,vind je het erg dat ik me hier tranen zit te lachen .

Hoe krijg je nu in vredesnaam die knop kapot ?.Een naald breken is nog te begrijpen . Hoeveel km per uur heb je zitten naaien ? Dat je niet uit de bocht gevlogen ben
Op naar Brouwer in Wilnis en sla er genoeg in mocht je weer zo,n aanval krijgen .

Maar je hebt blije kleinkinderen en hang de foto maar voor de machine dan zie je het niet .

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.055 seconden.
Lang Yarns Bergere de France