frivolite. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
esthervanbuuren ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Januari 2014 om 21:34 |
hoi Allemaal.
Ik zoek iemand die de tecniek frivolite beoefend? is er iemand op deze site die mij daarmee kan helpen??????? groeten esther |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat wil je weten .?
Frivolite uitleggen op papier is erg moeilijk . |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Ben het eens met Mutti, je moet het echt zien om de schuifsteek te leren.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Ik ben me er ook op aan het oriƫnteren, omdat het zo mooi te combineren is met Iers Haakwerk.
In het Engels heet het "tatting". Als je daarop zoekt, dan komt je veel sites tegen, ook You Tube filmps, en instructies. Hier is een aardige link met uitleg. http://users.telenet.be/kantcircus/frivolite.html |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
esthervanbuuren ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 196 |
Hoi Mutty en de rest.
Ja Mutty jij begrijpt het, het is erg moeilijk om uit te leggen en plaatjes nou ik heb er niets aan. Ik ben er achter gekomen hoe het in het engels heet wat ik wil. Jaja een filpje gezocht en zo waar jaja het is gelukt. Mutty doe jij frivolite? zo ja wat maak je zo al???? Ik ben nog erg een beginner, ben net twee weken bezig, maar ik wil ook geschreven patronen lezen en niet alleen die visuele veel landen doen nog steeds de gewoon geschreven maar ja zolang dat ik dat nog niet kan, ja dan blijft het zo. groeten esther. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |