Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garen bij de Lidl - vanaf donderdag 26-01

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 09:55

ja hoor, volgens mij staat er katoen in de folder, voorlaatste pagina,

 4.49 € voor een haak of breiset van4 bolletjes van 50 gr, brei en haakhandleiding inbegrepen, er staat een breinaald afgebeeld, maar ik weet niet of die erbij is

Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 10:40
Heb net ff online de folder bekenen, maar echt mooie kleuren hoor, superrrrr en erg verleidelijk. eigenlijk hoef ik ook niks, maar ja ga toch ff kijken . wat extra is natuurlijk nooit weg
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 11:06
Van vorig jaar weet ik nog dat er geen katoen was. Misschien dat het dit jaar anders is...

Mijn mams doet woensdag pas weer boodschappen bij de Lidl, dan is alles al op.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 17:34

Ik bof, ik werk van maandag t/m woensdag. Kan ik dus lekker gelijk op donderdag gaan kijken wat het is. Ik kan sowieso wel de kabelnaaldjes gebruiken. Daar heb ik er maar 1 behoorlijk dunne van. De rest zie ik nog wel.

Groetjes, Jannie

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 17:52

Klein tipje. Vaak gaat de boel woensdag avond voor sluitingstijd al in de schappen. En ik neem aan dat niet iedereen op woensdagavond om half 8 werkt. Oeps wel wat voor mij overlaten hoor!

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 19:47
dames,dames,
niet naar lidl gaan hoor
erg leuke kleuren katoen gezien.

groetjes belinda
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 21:35
Ik moet morgen sowieso nog wel bij de Lidl zijn, maar ik heb me voorgenomen om niets te kopen. Ik heb net afgelopen maandag van een kennisje 2 hele grote tassen met wol en katoen van haar overleden schoonmoeder gekregen, dus ik mag van mezelf ook niets meer kopen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 08:06
Wordt wel moeilijk voor je vandaag Leonie  
Ik haak nooit af!

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 08:43
Als mijn dochtertje haar ontbijt op heeft en in de kleren is gaan we zometeen richting de Lidl...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 10:59
Nou ik kom net bij de lidl vandaan, en wat denk je, er waren nog wel 7 pakjes katoen. Haak/breinaalden ook niet meer, het was voor mij echt een ritje voor niks. Echt balen hoor verheug me er de hele week al op en had alle kleurtjes al ff opgeschreven die ik nodighad. Ik ben dus met niks weer thuis gekomen Balen hoor.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 11:17

Ze hadden in Stiens nog genoeg... alleen niet precies wat ik zocht. Allemaal pastel tinten... wel heel erg mooi hoor, maar dan heb ik nog genoeg. Ik was op zoek naar wat fellere kleuren voor een deken.

Ik heb nog wel een pakje haaknaalden meegenomen. Hier zit namelijk een mooi handvatje op en ik krijg een beetje zere vingers van de gewone omdat ik zoveel haak.

 

Veel liefs van Marieke
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 15:43
hahahaha,hoopte dat het op was als ik om 1 uur uit mn werk kwam,maar nee hoor,mooi geel(altijd leuk met pasen ofzo).Wit,is nooit weg,toch?????En schattig lavendelblauw,ook nooit weg toch Kabelnaaldjes 3 en 3enhalf.(had ik echt ooit nodig,toch??????).Helemaal blij
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:32
Tja ikke ook,ging vanmiddag om 14 uur en ook nog volop 
Heb ook gekocht al had ik niets nodig; 2 kleurtjes rose,en de wit,ook 3 haaknaalden met een handvat,die haken toch fijner dan de ouderwetse...
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:34
Bij ons lagen ook pakketjes met 2 kleuren. Heb een pakket gebroken wit en paars meegenomen. Het is niet te combineren met de katia die ik heb want die van de lidl is dikker. Maar het komt vast wel op...


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:53
ben wel wezen kijken maar hewb heel braaf niets gekocht hadden niet zoveel liggen bij ons wat er was waren wel mooie kleuren en zo maar niet iets wat ik echt nodig had Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 18:34

Het regende de hele dag en het is voor mij toch ruim een halfuur fietsen door de duinen

Bij goed weer heerlijk maar nu dus even niet

 

 

 

 

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 19:08
Ik was er om 08.40u en toen waren er al verschillende dames aan het graaien... Ik heb zelf alleen maar kabelnaalden en een setje sokkenbreinaalden gehaald. Wel nog even bij het katoen gekeken, maar vond het niet leuk genoeg om te kopen gelukkig 
Blessed to be a blessing
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:21
ik heb een taupe met groen in een pakket, mooie geel, licht bruin voor de cupcake en lila met beige en een paar haaknaalden. Toch weer blij dat ik geweest was
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:31
Ben blij dat ik niet geweest ben. Ben trots op mezelf!

Maar wel fijn dat jullie weer aan de haak kunnen!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 07:53
Straks ga ik naar m'n moeder in het verzorgingstehuis......ik neem Scootiedoo mee in de deeltaxie en ga toch ff kijken bij de Lidle.......is daar vlak in de buurt 
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns