Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gebreid kleedje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gebreid kleedje
    Posted: 02 Februari 2012 om 11:25
ik weet dat er niet veel mensen zijn die kunnen kunstbreien en daar ben ik er een vanmaar had nu een patroontje gevonden en daarbij ben ik tot de 3e ronde gekomen maar dan volgt dit:ik heb op elke(4) nld 4 steken staan en dan komt de 4e ronde als volgt:plaatsde 1e steek van delinkernld op derechternldaan t begin van elk der 4 nlden*1 omslag,1 overhaling(1 stafh en eensteek breien en de aafgeh steek er overheen halen(2 steken rechtsamen breienvanaf* herh .maar daar heb je niet genoeg steken voor want je moet er eerst al een afhalen en doe je die dan op je laatst gebreide naald of op je nieuwe rechterbreinld .Denk niet dat er iemand iets van snapt maar     .....misschien.alvast bedankt voor het lezen
emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 13:28

Zou het zo kunnen zijn dat de steek die je op de recherterpen zet de gemiste steek is? Als je de 2 steken samenbreit, doe je dat met de steek van de volgende naald. Dan klopt het wel. De steek die je van de eerste pen hebt overgezet heb je op het einde weer nodig.

Succes, Lida 

Back to Top
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 15:44
Dank je lida,dat heb ik ook geprobeerd maar dan moet je i steek missen van het samen breien en weer een op de rechternld overbrengen en dan heb je maar 2 steken over dus dan kom je er ook niet maar bedankt voor het meedenken
emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 19:27
Hallo Betty,
Sorry dat ik niet eerder reageerde maar was het gewoon vergeten.
Als ik start met kunstbreien of zware ajour(eigenlijk komt het daaruit
voorts
dan breng ik steeds markerskers aan waar iets moet worden toegevoegd
of
gemaakt van kabel of ajour tekening.
Mocht het in je mogelijkheid zijn stuur misschien even je beschrijving
door dan bekijk ik het even voor je.
Er zijn heel veel beschrijvingen met fouten.
Als je heel goed patroon kan lezen vind je ze meestal wel.
Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg.
Groetjes IngeDeV
Indien vragen stel ze gerust,ik probeer je te volgen
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 12:28
hoi Betty,lukt het een beetje nu,hoor niks meer van je
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Atty View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Februari 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Atty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 13:58
Ik weet niet of je er al uit bent, maar als je precies doet wat er staat moet het goed komen. Je moet aan het begin van de toer eerst van alle naalden 1 steek van de linker naar de rechter naaald brengen, zodat op alle naalden weer 4 steken staan. Nu begin je pas te breien met de 3e toer. Ik hoop dat het nu lukt als je er tenminste nog niet uit was.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns