Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotengebreidde engeltje!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Onderwerp: gebreidde engeltje!
    Posted: 20 Juli 2007 om 14:59

 

Wie heeft er al het gebreidde engeltje gezien van Renske???????????????

Ik vind het super!

Nu en dan verander ik mijn kerstgerief!

Dit jaar zou ik graag enkele identieke engeltjes willen breien zoals van Renske!Ik denk als ik er een paar gemaakt zal hebben ze steeds vlugger zullen gaan!Dus!

Heb reeds besteld!Nu afwachten tot mijn poen bij Renske zit en er een paar gevleugelde wollebollen naar mijn huisje vliegen!

Weer iets om naar uit te zien!(Ik zou ze al maken voor het rinkelende belletje alleen!)

Als de poezen ze maar laten hangen!!hahaha!!!!!!!!!!!!Perle

Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 15:09
hoi perle, mijn vraag is waar kan ik het engeltje van eske vinden  ik wou er ook al zo vroeg mogelijk mee begingen  grtj ineke
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 15:16

Je kan het vinden bij de gebreidde patroontjes op hobbydoos.

Groetjes Perle

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 15:24
erg leuk patroontje!!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 19:35

      Zal wel aan mij liggen,maar ik kan het patroontje niet vinden.

             

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 19:37
Hij staat HIER. Tenminste, ik denk dat dat hem is.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2007 om 20:00

 

      DANK JE WEL!!!  IK VIND HAAR (OF HEM) WEL LEUK  maar ik wil haar wel in het WIT  maken.

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2007 om 08:33

 

IK heb het patroontje nu wel,maar ik snap nog steeds niet dat ik het niet kan vinden,Ik heb hobbydoos.nl aangeklikt toen patronen,en bij zoeken ;engeltje; ingetoetst .Maar geen engeltje.

Wat doe ik fout. MVG marina

Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2007 om 09:17

Deze  gebreide engel bedoel je

Back to Top
Nicole View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2007 om 19:21
wat een schatje (maar ik vind het in deze kleuren wel meer een bengeltje!)

groetjes Nicole
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2007 om 21:44

 

Ja,hé!

Vind ik ook !Een heel pittig Engeltje!ik vind dit een prima engeltje Anno 2007!!!!!!!!!

Alles moet mee met z'n tijd,niet!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2007 om 22:13
ik heb hier ook zo'n engeltje... maar die past niet in de boom... (al zou ze dat zeker proberen als ik het vroeg...)
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2007 om 09:50

 

Wahahaha!!!!!!!!!Chrisje!!!!!!!!!!!

Je hebt letterlijke engeltjes en figuurlijke,hé!

Momenteel is hema meer een mermaid dan een engeltje (zo te lezen!)

Alles op z'n tijd hé!Het is nu toch geen engelentijd en mermaid zijn past momenteel meer bij het seizoen!

Dus!Bij ons is het barbietijd!

Ons Amber kruipt de godganse dag rond vertellend op knietjes met knalroze barbieauto!Dan moet ik nu en dan tasjes nieten daar de familie pop gaan winkelen en geen winkeltassen hebben!Zal er es enkele haken in fluffy garens!Die zijn dan meer bestand tegen de koopwoede die barbie's hebben anno 2007

Kijk zegt ze dan ...ze hebben zoveel gekocht voor maar 30 euro!Jaja ze rekent af met rinkelende kassaDe tafel in de woonkamer is momenteel net een huis allemaal gelijkvloers!Precies barbieworld!En Amber verliest enkel fantasie of concentratie als haar maagske rammelt of haar smaakpapillen haar aandacht vragen!

Ze geniet met volle teugen en ik geniet van het schouwspel!

Groetjes,Perle

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2007 om 10:09
hihi! speelt ze ook met gewone barbie of enkel met bratz? Hier vooral met knuffletjes of baby born, maar dan moet ik mee spelen...
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2007 om 10:35

 

Vroeger speelde ze veel met Barbie,dan was het allemaal bratz!

En nu plots speelt ze weer met Barbie'sZe heeft er stapels van en vorige week heeft ze alles herontdekt !Vol verwondering bekeek ze haar poppen en de kleding en nu is ze in extase!'t is precies allemaal nieuw()

Neen hier voeren de poppen intense gesprekken met elkaar!Amber speelt de hele dag met poppen (zelfs als ze naar toilet moet parkeert ze de barbiewagen netjes a.d deur!)Om dan te vervolgen!Ze zweeft!(Ik word wel gezegd dat ik haar moet afremmen met haar liefde voor poppen en kroontjes (vol glitters en pluimen)maar ze geniet zo!Kan ik toch moeilijk wolkje doorprikken!tja,ze moet nu wel naar 1 ste middelbaar maar Amber is Amber,hé!

Ik denk dat ze ooit wel ontwaakt en dat het later wel wat zal afzwakken als ze er zelf klaar voor is!Wat voor zin heeft het als ik haar wereldje ontneem en ze in een leegte moest vallen?Ze is zo lief haar leven bestaat uit eten en eten en eten en poppen,fantasie,roze,glitters en pluimen,lekkere geurtjes nogmaals uit roze,prinsen en prinsessen en dansen met de prins!p.s ik vergat bijna ...een klein koninkrijk

Dan denk ik  soms als de boze stiefmoeder uit assepoester(want ik ken de sprookjes van tv en luistercassetes uit mijn hoofd!)...

"Een kroon zou me best goed staan"hahahahahhhhh!!!!!!!!!

Ja soms slaat zelfs mijn fantasie op hol bij het aanhoren van mijn kind!Onlangs zag ik een hoge vesting,precies burcht of kasteel!Ik keek naar Amber en zei...We zouden daar moeten wonen ...dan ben jij Raponje en komt de prins die zegt!Raponsje hang je vlecht es uit het raam?Amber zweeft direct mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jaja,mammie niet veel beter?

Hahaha,is weer een hele leesbeurt,hé!Ja,ik kom weinig buiten en zie enkel mijn kids,man ook heeeeeel stillekes dus tater ik er op los bij jullie!

Groetjes,perle

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2007 om 11:04
Heerlijk dat ze zo kan spelen. Ik heb net een uur door het huis gebanjerd om allemaal inbrekers "neer te schieten" (gelukkig worden ze alleen bewusteloos geschoten), daarna moesten ze in de cel enz. enz. Tja, wat dat betreft heeft moeders het maar moeilijk hiero. Ben niet echt van het schieterige type, maar gelukkig kunnen we met playmobiel wel wat vriendelijkere spelletjes doen.
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2007 om 00:42

genieten en nog eens genieten zoveel als jullie kunnen. ze zijn zo gauw groot. Ik zit hier momenteel met 3 pubers dus niks meer fantasie enkel ellelange discusies waarom moet ik zo laat terug thuis zijn? waarom mag ik niet daar naar toe en ik wil ook nog blijven slapen! dat T-shirt wil echt niet meer aan mam veel te kinderachtig (vorig jaar zelf uitgekozen hoor) en waarom moet ik nu melk halen in de kelder ... ik heb dat gisteren al gedaan.  en zo kan ik nog een tijdje door gaan. Ik mag anders niet klagen ze kunnen ook best lief zijn hoor en eigenlijk doen ze hun best en zijn ze best aangenaam.

en Perle doe je verhaal maar. Ik geniet van jou verhalen en je toverbloemprinses dus laat haar maar lekker Barbien nu, de rest komt wel alles op zijn tijd.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2007 om 10:21

ach perle, ze "moet" nog zo lang ikn de echte wereld, hé... ik laat haar hier ook maar genieten, hoor...  En ze is zoals ze is, hé... De onze blijft waarschijnlijk altijd "kind" dus wij knippen enplakken en kleuren wat af, hoor!

van barbie vindt ze alleen de blote pop leuk en aankleden gaat als volgt: kop er af, je sleurt iets over die armen en komt dan tot de bedenking dat het toch wat moeilijk is... dan roep je heel hard om mama OF de pop blijft lekker bloot, eventueel met of zonder kop...

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2007 om 00:43

chrisje, dan maar snel beginnenn met het breien van Barbie kleedjes. als je dan hier en daar wat boordsteek gebruikt passen ze toch lekker en ze geven wat meer mee dan die stoffen kleedjes, en je kan de armsgaten en halsuitsnijding wat groter maken. (maar denk net aan iets misschien gebruikt men nu meer strech stof ik herinner me enkel de stoffen kleedjes van vroeger weet met drie jongens natuurlijk niet wat nu in de handel is)

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2007 om 08:55

tja line, ze heeft kleertjes die "aangepast" zijn: genaaid en gebreid, enz..; Maar barbie is echt wel redelijk stroef en daar heb je toch een bepaalde vaardigheid voor nodig die zij mist...

baby Born begint tot mijn vreugde al iets beter te gaan..; die is wat beweeglijker, maar de gewone kleertjes van de winkel kan ze ook niet, hoor..; ik maak dus alles zelf en heb dankzij corry nu flink wat plannen om opnieuw kleertjes voor de pop te maken... (want ze is dan zo heftig dat er al eens iets kapot gaat ook, hé..)

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns