Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gebreide bivakmuts

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gebreide bivakmuts
    Posted: 11 Oktober 2013 om 10:38
Heb de laatste dagen zowat het hele internet afgestruind volgens mij, maar ik kan nergens een patroon vinden voor een gebreide bivakmuts. Heeft iemand van jullie er misschien een, wel graag in het nederlands, het is voor mijn moeder en die kan geen Engels lezen (praten trouwens ook niet)
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 10:57
Op garnstudio ook niets te vinden? Volgens mij stond er vroeger in de hemabreiboeken zo'n patroon maar die heb ik niet digitaal helaas.
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2013 om 13:32
Binnen 5 minuten googlen vond ik:
http://www.eindhoven-in-beeld.nl/picture/number21576.asp
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=58&d_id=22
Succes ermee.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2013 om 13:34
En nog 2:
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=116&d_id=26&lang=nl
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s22&d_id=38&lang=nl
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 April 2012
Status: Offline
Points: 232
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:29
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 09:38
Bij drops design staat een mooie witte nr.WW-031 ,heb hem al zelf gebreid is leuk
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 15:20
Beetje late reactie van mijn kant. De mutsen van drops zijn te dik of te klein volgens mijn moeder waar het patroon voor bedoeld is. Die van wolboetiek is ook te dik. Ze is nogal veeleisend de laatste tijd
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 22:25
En die van Eindhoven (de eerste)? Dat is een mannenpatroon op naald nr. 3.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 22:43
In één van de mails die ik je gestuurd heb staan twee bivakmutsen voor naald 2,5, uit oude Hemaboeken. Ze moeten op naalden zonder knop, maar je zou het patroon altijd wel kunnen aanpassen voor twee naalden en dan een onzichtbare naad maken met gewoon naaigaren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2013 om 11:13
Magtelt is het een patroon voor een kind ?
zo ja zou je mij het breipatroon dan willen sturen ?

alvast bedankt
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2013 om 17:14
Ik heb je twee mails met mutsen gestuurd, maar ik weet niet of er kindermutsen bij zitten. Ik zocht oorspronkelijk een hele tijd geleden naar warme mutsen voor op de trekker en naar zogenaamde Russenmutsen. Voor een kind heb je eerder mussenmutsen nodig. Maar met dunnere pennen kom je een heel eind. je kunt een muts dan twee keer maken en aan elkaar zetten en dan kunnen ze ze aan twee kanten dragen. Da's ook warm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2013 om 17:50
Magtelt heel erg bedankt. er zit geen kindermuts bij jammer genoeg,
maar ik heb ondertussen al een paar ideeën opgedaan
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 09:48
Ik was een beetje duf; omdat het hier om volwassen mutsen ging, vergat ik in de map Kinderen, breien te kijken, daar zitten wel kindermutsen in. Ik zal een verwijzing in de map mutsen zetten, wat een mutserig gedoe van me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 12:31
Ik kreeg één mailtje terug, omdat ik spam stuur, het is npog steeds mis bij Joepie Sie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 13:29
bedankt Magtelt.
ik heb ondertussen het deel bivak bijna klaar, nu het deel muts nog.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 16:21
Heb je de andere twee mails ontvangen? Ik kreeg de melding dat er één met wanten terug is, omdat dat spam is, maar in de map Verznden mails staan ze wel alletwee, ik krijg een punthoofd van UPC.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 16:25
Ik heb 1 gekregen met een prachtige muts en wanten
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 16:29
Ik heb het nog eens geprobeerd, het waren leuke kindermutsen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:14
Bloem, heb je de patronen van Magtelt, via mij, binnen? Zo niet, dan is er iets met jouw mailadres. Ik hoor het graag.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:26
Gelukkig is er niets mis met mijn E-mail ,en heb ik prachtige patronen gekregen. wat lief dat jullie dat zo samen hebben geregeld.

heeeeeeeel erg bedankt
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns