gehaakt plaid |
Reageer |
Autheur | |
janet simone
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Oktober 2015 om 09:47 |
Goedemorgen,
Ik wil vandaag aan een plaid beginnen. Het is een patroon van drops 131-52. Vraag: waarom moet ik het werk keren, normaal sluit je de ring met een halve vaste en begin je met de ring erboven. Ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar volgens mij zat er gisteren een teltekening bij het patroon. Kunnen jullie kijken of dat ook zo is, zodat het weer aan mijn gekke computer ligt. Groet, Janet |
|
Groet, Janet Simone
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://garnstudio.com/lang/nl/includes/pattern-print.php?id=5219
een echte teltekening is het niet, het is eerder een welkvierkantjekanikwaarzettenomzototeenmooigeheeltekomen tekening en ik denk dat je het werk moet keren om 'reliƫf' in de vierkantjes te krijgen |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je je vraag stellen bij Drops zelf . Als je de opmerkingen leest zie je ook dat er eigenlijk te weinig garen aangegeven staat . . Vraag dan ook of dat inmiddels aangepast is
|
|
janet simone
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
He Bep,
Je zou ook zo kunnen haken wat ik hierboven beschreef? Ik probeer gewoon beide. Heel erg bedankt |
|
Groet, Janet Simone
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat gaat ook gaan, maar ik denk dat als je het elke keer keert, dat de stokjes mooier boven elkaar komen te liggen.
gewoon de 2 methodes uit proberen en zien wat het mooiste is in uw ogen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er staat nergens in de wet dat je een patroon moet volgen, als je zelf een leuker idee hebt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat zou wat wezen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wanneer het een groot vierkant wordt, zou ik zeker het werk keren elke toer om scheeftrekken van het vierkant te voorkomen. Maar misschien moet ik eerst eens even naar het patroon kijken. ..
Dat heb ik nu dus gedaan. Het zal in dit geval inderdaad alleen om het relief gaan., dus doe gewoon wat je zelf het mooiste vindt.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo meiden,
het werd me net iets te klein vierkant, dus heb een ander patroon gekozen.Zit nu lekker op de bank voor de voice of holland en mn haakwerkje. Nr 120-3 van drops, nu snap ik niet toer 2. Ik krijg een eierdopje als ik het patr. Volg. Of ik doe iets verkeerd of er is iets mis met het patroon, willen jullie eens kijken. gr, Janet |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je bij de video uitleg van Drops gekeken ? Ik gelooof onder vragen over dit patroon
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nog eens goed gelezen , en jaaaa hoor tut leest weer niet goed.
het klopt nu wel. Toch in het begin van de toer 3 lossen is eerste st. En dan de 2 stokjes groep, zo krijg je toch 3 stokjes terwijl de rest 2 stokjesgroepen zijn, wat vinden jullie hiervan |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |