Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GEHAAKTE mice Christmas singers niet verkrijgbaar

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 13:49
Originally posted by jolanda24 jolanda24 wrote:

Volgens mij als het van prive mail naar prive mail gaat kunnen ze er weinig aan doen.

uiteraard, dat is hetzelfde als een gekocht boek aan een vriendin uitlenen. Maar hier op een forum erachter vragen kan dan weer WEL problemen oproepen omdat het zichtbaar is. Hetzelfde geld voor alle andere sociale media. Tegenwoordig mogen ze veel van wat ze op het internet aan correspondentie vinden als bewijs materiaal gebruiken.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:00
dus als je zeg: ohhhh die zijn leuk, en wij zijn zo slim om te denken: hey die wil ze graag hebben, en sturen ze dan door, dan heeft het forum nergens last van, bedoel je het zo ?  of zeg ik nu iets doms
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:18
das een goeie
lydia wijsbroek
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:37
Nou ik denk dat dat nog zou werken ook...
Nu weet ik niets van rechten of andere juridische dingen hoor. Ik heb SPW gestudeerd, en dat heeft niet eens iets met rechten te maken :)
Maar dan denk ik: wat kunnen ze daar uit halen? Iemand zegt: oh kijk eens wat ik gevonden heb! die is leuk he? En de ander zegt: ja die is zeker leuk!
Het enige dat ze zien is dat er reclame gemaakt wordt. en reclame is naar mijn idee goed. Wat er dan achter de schermen afspeelt mag nog steeds officieel niet, maar dat kan niet naar het forum gekoppeld worden.

Waar ook een groot verschil in zit is "eigen gebruik" en "commercieel gebruik". Als ze nu die muizen gehaakt had, en die niet verkocht kan er volgens mij niets aan gedaan worden.
Laats namelijk nog eens opgezocht. Ik ben een super grote World of Warcraft fan (een spelletje) en nu zat ik met het idee zelf een patroontje te verzinnen van een poppetje daaruit. Maar... zat ik met de vraag, mag dat wel? Want heel dat spel zit natuurlijk beschermd in de registerd trademark.
Dus opzoeken, en gelukkig hebben ze op hun website een hele FAQ daarover.
Komt er in het kort op neer: je mag best dingetjes voor jezelf maken, maar je mag ze niet doorverkopen.
En als ik er zo over nadenk: dat zal bij alles toch wel zijn? Eigen gebruik... zie daar niets verkeerds in, maar geld over een ander zijn rug verdienen is natuurlijk "niet eerlijk"

Dat verklaard waarschijnlijk waarom je zoveel gratis angry birds patroontjes vind, maar de betaalde eraf moesten wegens juridische stappen.

Maar nogmaals: dit is mijn idee, ik heb geen ervaring, of kennis hierover. Dus neem dit niet als lijdraad alsjeblieft! Wees voorzichtig met copyright / trademarks!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:56
De dame die ze verkocht, heeft natuurlijk ook een hele klus gehad om dit patroon om te zetten in een haakpatroon.
Dus kort door de bocht gezegd: via het boekje "From Needles to Hook" het breipatroon omzetten in haakpatroon en dit voor jezelf doen of gewoon niet doorvertellen aan Alan Dart. Tongue 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 17:07
Wat ik zou doen als zo'n vraag gesteld wordt is het prive opsturen en op het forum zeggen: je hebt mail.
gr.Jolanda
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 17:10
Originally posted by jolanda24 jolanda24 wrote:

Wat ik zou doen als zo'n vraag gesteld wordt is het prive opsturen en op het forum zeggen: je hebt mail.


dan kan het weer gelinkt worden: want waarom zou je mailen? gewoon mailen en het in de mail bedanken en verder afhandelen ;) dan blijft het forum vrij van schuld :)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 18:03
juist Thumbs Up
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 18:13
Ja, dat is waarschijnlijknog beter!!!
gr.Jolanda
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:46
het is inderdaad een geweldig patroon. jammer dat die niet doorgegevn magCry
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:52
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

het is inderdaad een geweldig patroon. jammer dat die niet doorgegevn magCry
Dat ben ik nou helemaal met je een JoJo LOL
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:57
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

het is inderdaad een geweldig patroon. jammer dat die niet doorgegevn magCry
 
Ik ben het ook helemaal met je eens JoJo!
 
Wat ik vind het ook een geweldig patroon!
Heb de gebreide muizen ook op mijn tings to do list staan, maar gehaakte zijn helemaal geweldig!!Big smileBig smile
 
Maar ja regels zijn toch regels hoe jammer soms dan ook!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:01
Originally posted by hobby4you hobby4you wrote:

 
Maar ja regels zijn toch regels hoe jammer soms dan ook!!


Ja en als iedereen dat nu gewoon even accepteer dan is er niets aan de hand........er zijn ergere dingen dan het niet in het bezit kunnen komen van een bepaald patroon.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:03
ik wilde ze gaan bestellen en nu zijn ze er niet meer dus als iemand wil delen . ik wil er ook voor betalen evt Big smile
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:05
En daarmee is de kous af lijkt me zo.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:06
Okkiepowerr... Misschien is het wijs de afgelopen 1.5 pagina door te lezen voordat je een aanzoek doet...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:06
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

En daarmee is de kous af lijkt me zo.

Het lijkt me inmiddels inderdaad wel duidelijk Wink
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:07
ja idd zag ik het te laat wilde me antwoord al weg halen Embarrassedsnorry
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:07
Misschien kun je de vertaalster een berichtje sturen en er met haar via de mail afhandelen zodat het forum uiten schot blijft.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:56
Idd erg jammer dat ze niet meer verkocht mogen worden. Ik Ben ook te laat geweest helaas. Maar goed het is niet anders.. ik weet wel dat zij de patronen niet heeft omgezet via een boekje maar ze Helemaal zelf geschreven heeft. En dat heeft ze super mooi gedaan! Jammer dat alan dart er zo moeilijk over doet want ik kan namelijk niet breien! Dus geen muizen voor mij Hihi
groetjes nathalie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns