gehaakte zomertrui |
Reageer |
Autheur | |
realmanuela
Groupie Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Mei 2015 om 00:15 |
hoi allemaal ,ik had een vraagje ,ik hoop dat iemand me er mee kan helpen
ik heb laatst een gratis haakpatroon van de breiboederij gehad ,en heb de voorpand en de achterpand al klaar ,maar begrijp de mouwen niet http://www.debreiboerderij.nl/de-breiboerderij-gehaakte-zomertrui-cotton8-gratis-patroon.html Mouwen: haak 37 lossen ,en haak hierop 2 toeren stokejes <-------dat heb ik gedaan daarna snap ik het niet meer? Haak hierop 41 steken patroonsteek,meerder voor de mouwwijdte 4x een half herhaalraport aan beiden kanten en 1x3 st aan beiden kanten van elk 6 cm mijn vraag is hoe meerder ik daar ? hoop echt iemand me ermee kan helpen groetjes manuela
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
met die link kunnen wij helaas het patroon niet zien.
die patroonsteek heeft die al ergens een meerdering erin? en staat er beschreven wat een herhaalraport is? |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Kun je de breiboerderij niet mailen met je vraag?
Als je moeite hebt met een half rapport kun je natuurlijk ook twee keer een heel rapport tegelijk meerderen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
realmanuela
Groupie Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi nee in het patroon staan geen meerderingen
ja er staat beschreven herhaalrapport=6 en half cm breed,4 toeren zijn 5 en half cm hoog.16 stokjes zijn 10 cm breed. controleer dit en gebruik indien nodig een ander haaknaald thnx voor je reaktie |
|
realmanuela
Post Options
Thanks(0)
|
nee niet dat ik gezien heb teminste niet met mijn hotmail die ik heb
het probleem begint al dat ik 37 lossen heb daarna 2 toeren stokjes moet haken maar dan 41 steken patroonsteek moet doen dat is al 5 steken meer maar er staat niet bij waar ik die moet vermeerderen? en daarna komt die half herhaalraport aan beiden zijdes toch thnx voor je reaktie
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
daar zat ik ook al met een probleem. Heb je bij het voorpand of achterpand ook ineens meer patroonsteken moeten doen dan er stokjes waren?
En anders idd naar die breiboerderij mailen. De link die je hierboven hebt gezet daar staat helemaal onderaan : wil je ons mailen klik dan hier. Het zou me niet verwonderen dat er fouten in staan, vermits er bij benodigdheden staat breinaalden en 28 steken en 40 naalden en het een gehaakte trui zou zijn. (is trouwens wel een mooie trui) |
|
|
|
realmanuela
Post Options
Thanks(0)
|
ik zal is kijken of ik op die link kan mailen groetjes manuela
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik vond als beginneling dat meerderen om de zoveel pennen lastig, dus ik maakte dan een soort pofmouw, dat wil zeggen, ik meerderde meteen zoveel steken dat ik de mouwbreedte kreeg voor het gebreide armsgat. Met een haakpatroon kan dat ook, je kijkt hoeveel steken de mouw uiteindelijk krijgt en meerdert op die twee toeren stokjes genoeg voor de hele mouw.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
realmanuela
Post Options
Thanks(0)
|
thnx ik kan het proberen mischien idd een hele goed optie thnx ervoor groetejs manuela
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |