Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gelukspoppetjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gelukspoppetjes
    Posted: 06 April 2012 om 17:46
Heeft iemand toevallig patroontjes van gelukspoppetjes???? Graag in het Nederlands...ik zou ze graag ontvangen....Star
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 18:38
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 18:55
er is een boekje uitgegeven met gelukspoppetjes in het nederlands, kost maar 9,95. Kijk maar in de hobbydooswinkel
lydia wijsbroek
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 20:40
Ja weet ik maar ik heb daar echt geen geld voor....daarom probeer ik er via deze weg aan te komen..en de bibliotheek heeft het boekje ook niet in zijn assortiment..
Het bovenstaande gelukspoppetje heb ik al gemaakt...echt helemaal top!!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 08:54
Wat andere wol, wat strikjes, wat kraaltjes, wat creativiteit en van dat basispatroontje kan je er vele verschillende maken.

Viviane
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 09:01
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 09:02

Meld je aan bij onderstaande handwerkclub, daar hebben ze veel patronen ook van deze poppetjes

www.handwerkclub.nl


Liefs Jann
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 15:53
Heey Jann Thnx!! ga ik doen...gr Lena
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 11:38

 

Graag gedaan meis, ik zie je daar wel verschijnen Wink

 
Liefs Jann
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns