Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geniale vis

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Geniale vis
    Posted: 22 Maart 2017 om 13:22
Of moet ik geniale Magtelt zeggen. Onze Bon Bon heeft van Magtelt een vis en een mandje gekregen, beide vallen in de smaak.
De vis heb ik versierd met wat extra krullen, maar zelfs zonder die is de vis Thumbs Up
 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 13:26
Leuk. Zeg lw wat heb je een mooie terrazzo vloer. Bij mijn ouders lag dezelfde ook met zo'n mooi randje. Moet dus een jaren dertig huis zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 14:37
Ooooh, wat leuk en een blije BonBon zo te zien !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 15:05
Ik heb hem uit een boekje, vraag me niet welke, ik heb veel te veel boekjes met dieren haken en ik doe het zelden. Maar ik heb mijn speelse Archie ook zo'n vis beloofd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 15:48
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Leuk. Zeg lw wat heb je een mooie terrazzo vloer. Bij mijn ouders lag dezelfde ook met zo'n mooi randje. Moet dus een jaren dertig huis zijn.
Uhm uhm die vloer, tis een nieuwe - de terrazzo smeerder is een nog niet uitgestorven beroep LOL  we hebben de blokjes
zelf gelijmd, iets van 1300 stuks ofzo - ik heb dat ondertussen verdrongen LOL dat was volgens de terrazzo boer goedkoper voor ons.
En voor hem makkelijker dacht ik later Tongue
Ik moet eerlijk zeggen, ik weet niet of ik het (stel er komt ooit nog een ander huis) nog een keer doe. Wel als ik de staatsloterij win.
Maar dat zijn hele eigenwijze vissen Confused
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 16:28
Leuk en hij is er blij mee, zo te zien
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 16:37
Leuk.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 17:34
De poes is heel blij met die geweldigge muis ,mooi 🌹
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:05
waarmee heb je die gevuld Magtelt? Gewoon met vulling of iets speciaals?

Je maaksel valt wel in de smaak zo te zien en wordt in ieder geval heel goed gebruikt
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 21:26
prachtig
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 21:37
Wacko ... ik ben de draad een beetje kwijt: wat moet ik zien?

Ik zie een prachtige echte poes, de mooie granieten vloer is beschreven en dan heeft de poes een grijs haakwerkje in de bek... een vis? En er wordt gesproken over een mandje. 

Het plaatje als geheel is in ieder geval bijzonder. Big smile  
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 23:05
Wat leuk! En een dankbare poes zo te zien
Grx
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 08:38
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Wacko ... ik ben de draad een beetje kwijt: wat moet ik zien?

Ik zie een prachtige echte poes, de mooie granieten vloer is beschreven en dan heeft de poes een grijs haakwerkje in de bek... een vis? En er wordt gesproken over een mandje. 

Het plaatje als geheel is in ieder geval bijzonder. Big smile  
Het mandje is eigenlijk heel gewoon een dubbel gehaakt ovaal met een opstaand randje, het mandje ligt onder de eettafel en daar ligt
ze dan in te maffen terwijl wij eten (dat vind ik heel bijzonder). Geen gekwijl, geen gebedel en geen angst om aangeschopt te worden
wat af en toe toch wel gebeurt. Het grijze haakwerkje is Magtelts geniale vis, de vinnen zitten goed vast Wink. Wat mij opvalt is dat de
vis niet heel erg vol gevuld is waardoor hij meer plooibaar is. Ik kan even zoeken of ik een foto heb van toen de vis nog helegaar nieuw was.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 09:53
Ik kon geen foto vinden van de vis, toen deze nog nieuw was - dat moet dus wachten tot Archie ook een vis krijgt. Wel heb ik een foto
van het geniale mandje toen het nog geen 3 miljoen (losse) haren bevatte
 
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 10:25
Dit is echt een "plaatje"! Wat een leuk mandje en vooral een poes die er met groot vertrouwen in ligt. Thumbs UpHeart

De grijze vis kan ik me inmiddels er wel bij voorstellen. Ik was alleen bang dat dieren de orale fase in hun leven niet te boven komen en alle vezels in hun maag krijgen.   
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 10:38
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

De grijze vis kan ik me inmiddels er wel bij voorstellen. Ik was alleen bang dat dieren de orale fase in hun leven niet te boven komen en alle vezels in hun maag krijgen.   
Katten komen die fase nooit te boven en poetsen zichzelf, eens in de zoveel tijd worden graspollen gekortwiekt en dan
kotsen ze bij voorkeur ergens waar jij er last van hebt. Gevaarlijker voor katten zijn losse draden, echt lengtes bedoel ik dan. Dat gaat in de
papieren lopen bij de dierenarts, als je ten minste op tijd bent.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 10:51
Het is gewone vulling van de fourniturenkraam van onze dinsdagse markt. Maar ik werk ook met Action kussenvulling.

Toevallig was de witte fleecedeken van de driezitter vanmorgen ondergekotst. En bedankt Archie! Er zijn nu wel in de supermarkt kattenbrokjes te koop met kipsmaak, die haarballen tegen gaan. Maar hij is een zenuwpees en gaat zich wassen, als hij niet lekker in zijn vel zit. En hij heeft een behoorlijk dikke bontjas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 13:00
Toch gewone, ik had gedacht iets met die catnip erin.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 16:56
Nee, maar je kunt dat ook los kopen, in een potje doen, en als de muizen of visjes minder populair worden, met catnip in een afgesloten pot doen en een dagje laten staan. Mijn visje is natuurlijk eerst gekeurd door Midnight en Archie, daarom is Bonnie er zo dol op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 17:35
Een leuk mandje heeft de kat, ze ligt er lekker in.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns