Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tevreden mens

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tevreden mens
    Posted: 07 Maart 2012 om 15:12

Hier zit een tevreden mens.

Ik heb mijn caravankussens klaar !!!!!!!!!!

Nu nog de bominslag op zolder opruimen en de zomer mag beginnen

 

Marlies

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 15:17
ik kan ook wat hulp gebruiken op mijn zolder, daar liggen spullen van de boot en de visspullen van mijn man (zoet en zout water) en natuurlijk helemaal geen hobbyspullen van mij
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 15:31
Mijn naaikamer heeft een dringende beurt nodig.Wie ??? Groetjes, Lida
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 15:54
o ik ben gek op opruimen bij een ander.
vorige week nog een logeerkamer opgeruimd
bij een vriendin.
was erg gezellig en die logeerkamer is erg opgeknapt.

met vriendelijke groet

nia
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 15:58
Sorry ik kan niet komen moet zelf hulp vragenanders direct
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 16:02

tja, weet je wat het is.....

Na gedane zaken is het goed (uit) rusten  .

Als ik eenmaal in de rotzooi zit ....geen probleem. Maar ik moet het dan ook HELEMAAL afmaken en niet denken dat de laatsste naadjes 'nog wel komen' .

Dat gebeurd dan niet (nooit) meer en dan ook meteen opruimen anders blijft dat ook liggen. Heb de luxe dat ik een extra zolderkamer heb voor mezelf met een grote tafel met naa-i en lockmachine erop. Deur dicht en je ZIET HELEMAAL NIETS, hahahahaha.

Ach, nu kan ik de grote klussen voor de zomer afronden. Nog een paar kleine dingetjes zoals wat kussentjes van rode oude theedoeken met band en lint bestikken, jeans erachter, en dan hebben we het wel gehad.

 

Wat betreft opruimen bij elkaar. Ik ken mensen die elkaar komen helpen de ene keer bij de een de andere keer bij de ander. Ieder werkt anders en het is ook gezellig.

 

Marlies

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 17:09
Ik kan goed (bij mezelf) opruimen. Heb een hekel aan rommelig.
Bij mijn cliënten (ik ben huishoudelijke hulp bij ouderen) ruim ik ook graag op. Je krijgt er zo'n goed gevoel van.
De mensjes zijn altijd dankbaar dat het er weer netjes en opgeruimd uitziet. Nou, wat moet je nog meer?

Groetjes, Tineke01
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 17:42

ooo ik ben met inrichten bezig van mijn hobbyhoek

heb eerst alle kledingbakken doorgespit op kleding dat te klein is voor de jongste

en dit allemaal weggegeven!

nu nog de bak wat past jongste van de oudste

daar ben ik blijven stekenmijn werktafel staat op haar plek met naaimachine en naaibox

plus mijn hobbyboeken en de bakken wol

verder moet er nog zo veel worden opgeruimd..

 

 

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns