Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:01

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Heb je geen kat of hond, die niet kritisch is, als het om een lekker warm nestje gaat?
Ik kan het wel aan de hond geven ja, die liep er gisteren ook mee te slepen want uittrekken zie ik niet zo zitten.

 

En ja pralientje, wat ik maak geef ik ook weg, soms aan de prullenbak, soms aan de hond en aan familie.

Sommige dingen maak ik voor mezelf.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:15
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

zolang de creaties NIET te koop zijn, is er  niets mis mee

ik hoop dat ik het goed begrepen heb, we mogen onze creaties tonen, maar niet verkopen,

ik verkoop niets, hou alles lekker voor mezelf  of om weg te geven



Niet de slimste plaats voor die dame om uit te kiezen om reclame te maken voor haar stukken dat ze verkoopt, meeste mensen die hier lezen haken en breien graag zelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:32
Dat vind ik op marktplaats ook altijd, dan staan er breisels en haaksels in de brei rubriek, terwijl ze beter onder mode/kleding of speelgoed kunnen staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns