Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simpele Haak patroontjes (amigurumi)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Simpele Haak patroontjes (amigurumi)
    Posted: 25 Augustus 2012 om 10:36
Hey,
Ik wilde vandaag is even bezig met wat amigurumi. Nu probeer ik op het WWW wat simpele patronen te vinden.. maar wat is simpel..? Iemand wat tips of patronen? Het liefst in het nederlands, als ik dat begrijp dan kan ik wel over naar het engels ;) Alvast bedankt :)
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 10:45
Je kan eens rondkijken bij lindevrouwsweb, karin aan de haak, haakmaaraan,...dit is Nederlands.
Of je kan een patroon zoeken die jou aanspreekt en dan vertalen.
 
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 11:36
Mijn allereerste haaksel was Bertje. Het is geen moeilijk patroon en het klopt precies en hij werd leuk!
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 12:01
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Mijn allereerste haaksel was Bertje. Het is geen moeilijk patroon en het klopt precies en hij werd leuk!

Wat een leuke site!
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 12:14
Het is inderaard een mooie site dankjewel
Groetjes Helma
Back to Top
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 12:15
Dank ik ga het is even bekijken! 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns