Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

foto's eigen creaties lukken niet

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rennie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rennie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: foto's eigen creaties lukken niet
    Posted: 10 April 2012 om 20:42
ik kan maar geen foto's toevoegen voor eigen creaties
kan iemand me nog eens goed helpen.
rennie
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 20:44
Dan luister/lees/kijk ik goed mee
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 21:22
al via zoeken geprobeerd aan je antwoord te komen? Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 21:35
Ik voeg mijn foto's altijd in via tinypic en dat doe ik zo:

1. Ga naar http://tinypic.com/

2. Klik op "bestand kiezen" --> je komt dan op je eigen pc en vervolgens ga je naar afbeeldingen op je pc

3. Als je de juiste foto hebt gevonden, klik je die aan en je ziet nu de naam verschijnen die je aan die afbeelding hebt gegeven.

4. Eronder (bij file type) kies je voor "image".

5. Bij resize kies je voor de optie "website/email" voor een middelmaat foto, wil je hem echt groter dan kies je voor "message board"

6. Dan klik je op de groene knop "UPLOAD NOW!"

7. In het submenu dat volgt moet je nog even de woorden natypen en opnieuw op de groene knop klikken--> het uploaden begint nu en kan even duren...

8. In het nieuwe menu dat nu verschijnt (Share this image) moet je de tweede code helemaal selecteren en kopiƫren.

9. Deze code plak je in je bericht op het forum en zodra je op "Preview" onder het bericht klikt, kun je even controleren of het goed gegaan is.

10. Daarna via Post Reply je bericht plaatsen zoals altijd...

 

Succes met foto's plaatsen! 
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 06:49
Ik neem aan dat je foto al op je PC bij, mijn afbeeldingen staat.
Ga op Internet naar de site http://www.freebits.nl/index.php Klik op bladeren en zoek je foto bij mijn afbeeldingen op.
Klik op de naam van je foto en klik op upload.

Dan krijg je de foto te zien, met er onder een paar regels.
Klik op code voor forumpost met rechts op je muis, hij word dan geselecteerd (blauw) en klik kopiƫren aan en dit plak je onderaan in het hokje waar je ook een berichtje schrijft, met Previeuw kan je kijken of het de goede foto is.

Veel succes er mee!
groeten Creaans
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns