Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hippe kerstversiering haken - Hippe cupcakes haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lynn484 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 September 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lynn484 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hippe kerstversiering haken - Hippe cupcakes haken
    Posted: 27 Juli 2014 om 15:23
Hey iedereen, 

Vandaag was ik wat aan het rondkijken op het internet en botste op volgende haakboekjes: 
Hippe Kerstversiering haken - Hippe cupcakes haken - Hippe beestjes haken

Na lang zoeken kwam ik erachter dat deze boekjes werden verkocht in een haakpakket dat verkocht werd bij het Kruidvat. Echter kon ik nergens vinden of deze nog te koop zijn. 

Vandaar mijn vraag of er misschien iemand onder jullie één of meer van deze boekjes bezit en hiervan eventueel de patronen zou willen delen. 

Indien er tips zijn over waar ik de boekjes nog zou kunnen vinden, zijn deze ook altijd welkom! 

Alvast bedankt! 

groetjes, 

Lynn 

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 17:42
denk je aan de copyricht?
kruidvat mailen?
Back to Top
Michaela View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2014
Locatie: gelderland
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Michaela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 23:02
ik heb het boekje hippe beestjes haken.
Hippe kerstversiering zou ik zelf ook willen.
Misschien kun je persoonlijk contact met mij opnemen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 08:02
Volgens mij waren die van het Kruidvat. Die hebben net grote bollen acryl liggen, dus ze blijven bezig met breien en haken. Het zit er dik in dat ze die boekjes nog eens in de folder zetten. Maar je kunt ze inderdaad mailen met je vraag. Er is ook een online winkel van het Kruidvat.

Ik vind wel dat uitgevers moeten oppassen met termen als "hip" en"modern", boekjes uit de jaren 70 en 80 hebben dat ook vaak in de titel en dan lach je je suf om de kapsels en make-up van de fotomodellen, als je al niet om de "hippe dingen" lacht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2015 om 13:11
Het boekje "Hippe beestjes haken" is wel grappig.
Weet iemand wat die pakketjes ongeveer kostten destijds?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns