Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bibliotheek

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 19:32
hoi,
zonder bieb ben ik verloren!!!ben al met al , zon 35 jaar lid
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 19:52
Ook het internet heeft een bibliotheek aan gratis patronen en geen copyright! Big smile
 
Kijk eens op de site van Drops, fantastische patronen en heeeeeeeeeeeel veel.
Ravelry heeft ook geweldige dingen en als je Free aanvinkt, allemaal gratis patronen.
Red Heart Yarn heeft ook mooie dingen.
 
En zo kan ik nog wel even doorgaan.............................Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 13:33
Ravelry kijk ik ook vaak en bij pinterest kun je ook veel vinden. Drops vind ik een lastige site om iets te zoeken.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 12:46
Ik betaal voor de bieb volgens mij 38 euro per jaar en de kinderen zijn gratis. Boeken reserveren uit de provincie kan ook gratis, bij populaire haakboekjes duurt het soms wel erg lang voordat ze er zijn, maar het heeft mij al meerdere keren behoed voor een miskoop en een enkele keer heb ik het boekje wat ik geleend had wel gekocht.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 15:13
Ik heb nu Kerststallen breien en dat gaat ongebruikt retour, ik heb het wel bij Bruna zien liggen, maar ik vind De Kerststal breien van Fiona Goble veel leuker. Scheelt weer € 14,95.

Als ik een boek mooi vind, koop ik het alsnog, bijvoorbeeld alles van Juliet Marrillier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:



Als ik een boek mooi vind, koop ik het alsnog, bijvoorbeeld alles van Juliet Marrillier.


Dat doe ik ook en dat bevalt me heel goed. Ik ben ook al, vanaf klein meisje lid van de bieb. Ik zou niet zonder kunnen Wink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 20:42
Ook hier is de bieb onmisbaar, haakboeken reserveer ik en maak er wel eens een patroontje uit. De kinderen vinden het ook helemaal geweldig!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 10:20
Ik haal dit topic naar boven voor de nieuwe leden.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns